جی ام سی از وانت سیرا HD مدل 2020 رونمایی کرد

خودروآفرود

- 97/11/03
جی ام سی از وانت سیرا HD مدل 2020 رونمایی کردجی ام سی برای سال 2020از وانت GMC Sierra HD مدل 2020 به عنوان جدیدترین مدل و مجهز به آخرین تکنولوژی برند آمریکایی در کلاس محصولات پهن پیکر معرفی شد این پیکاپ شباهت زیادی به سیرا 1500 دارد بدنه‌ی جدید وانت سیرا HD با اصلاحاتی به‌منظور کارایی بیشتر همراه شده است؛ وانت غول‌پیکر GMC از کفی عقب بهبودیافته بهره می‌برد که هم‌اکنون حدود 2.5 سانتی‌متر ارتفاع وانت را نسبت به قبل بالاتر خواهد برد. همچنین از رکاب کناری در جلوی چرخ‌های عقب استفاده می‌شود که درکنار آپشن پله عقب، وجود دارد. این در عقب که مولتی‌پرو (MultiPro) نامیده می‌شود، تنها در سیرا HD 2020 در دسترس خواهد بود.
جی ام سی از وانت سیرا HD مدل 2020 رونمایی کرد
وانت جی‌ام‌سی سیرا HD مدل 2020 در دو تیپ معمولی و یک تیپ آف‌رود تا اواخر سال جاری میلادی راهی بازار خواهد شد همراه‌با تیپ‌های مختلف SLT و Denali، تیپ جدید آف‌رود به‌نام AT4 نیز ارائه شده است. Sierra HD AT4 با امکاناتی جدید در سیستم تعلیق اختصاصی مانند کمک‌فنرهای Rancho، محافظ پیشرانه برای محافظت از قطعات مکانیکی حساس، قفل دیفرانسیل عقب، حالت رانندگی آف‌رود و مجموعه‌ای از لاستیک‌های میشلن عرضه می‌شود تا به رقابت با Ram PowerWagon و نیسان تایتان XD Pro-4X بپردازد

طراحی کابین بسیار ارگونومیک و کاربردی طراحی شده و تمام امکانات مورد نیاز راننده برای حمل آسان بارهای سنگین در داخل کابین وجود دارد. سیستم کنتر‌ل‌کننده‌ی ترمز تریلی عقب همراه‌با سیستم دوربین بیرونی ارائه شده که قادر است 15 نمای مختلف از بیرون وانت را روی صفحه‌نمایش سیستم اطلاعاتی و سرگرمی نشان دهد. از جمله این دوربین‌ها می‌توان به دوربین جاسازی‌شده روی در عقب و دوربین جانبی برای تریلر عقب اشاره کرد که پایش وضعیت را با وضوح بالا امکان‌پذیر می‌سازند. همچنین سیستم کنترل نوسان تریلر و آینه‌های جانبی نیز برای کمک بیشتر به حمل بکسل و بارهای سنگین وجود دارد.

در فضای بیرونی، جلوپنجره سیاه کروم، سپرهای هم‌رنگ بدنه و قلاب‌های قرمز رنگ بکسل باعث می‌شوند تا مدل آف‌رود AT4 بیشتر از سایر مدل‌های Sierra HD به چشم بیاید. این تیپ آف‌رود همچنین دارای پوشش چرمی برای صندلی‌ها (استاندارد) و صفحه‌نمایش بزرگ 15اینچی هدآپ است که از شیب‌سنج اختصاصی AT4 نیز بهره می‌برد.

وانت پیکاپ جی‌ام‌سی Sierra HD دارای پیشرانه‌‌ی جدید هشت سیلندر خورجینی مانند شورولت سیلورادو HD مدل 2020 در زیر کاپوت دارد درحالی‌که GMC هنوز اطلاعات بیشتری در مورد پیشرانه‌ی وانت پهن‌پیکر خود منتشر نکرده است، گفته می‌شود که این شرکت از پیشرانه‌ی 6.6 لیتری خورجینی هشت سیلندر دیزلی با 445اسب‌بخار قدرت و 1233 نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند. قدرت خروجی این پیشرانه ازطریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های محرک منتقل خواهد شد و این وانت قادر است باری با وزن بیش از 13.6 تن را حمل کند. این پیشرفت بزرگی نسبت به مدل فعلی وانت 3500HD است که ظرفیت بکسل آن به 10.4 تن می‌رسد.
advertising