نگاهی به خودرو الکتریکی شورولت ولت مدل 2019

خودروسایر

- 97/11/08
نگاهی به خودرو الکتریکی شورولت ولت مدل 2019شورلت ولت 2019 به سیستم شارژ 7.2 کیلووات جدیدی مجهز شده است که زمان شارژ این خودرو را به نصف کاهش می دهد. ولت می‌توانند با استفاده از شارژر 240ولتی در 2/3 ساعت شارژ شود. ولت 2019 همچنین از برخی جنبه‌ها بازنگری شده تا بدین ترتیب تجربه کاربری آن بهبود یابد.
نگاهی به خودرو الکتریکی شورولت ولت مدل 2019
این سیستم جدید در ولت Premier به صورت استاندارد و در نسخه LT ولت به صورت آپشن ارائه می شود. شارژر 3.6 کیلووات قدیمی این خودرو برای نسخه LT به صورت استاندارد ارائه می شود.شورلت هم چنین یک آپشن را برای این خودرو ارائه کرده که دمای فعال سازی گرم کن کمک موتور را کاهش می دهد. ترمزهای احیا شونده جدید نیز زمانی که راننده پدال گاز را فشار نمی دهد، انرژی بیش تری تولید می کند.ولت 2019 همچنان شعاع حرکتی کل 675 کیلومتری در زمان پر بودن باک را دارد و تخمین زده شده که در حالت تمام الکتریکی می‌تواند تا 85 کیلومتر را طی کند

سیستم سرگرمی این خودرو نیز به نسخه ای جدیدتر با نمایشگری 8 اینچی به روز شده است. این سیستم هم چنین به یک برنامه انرژی جدید مجهز شده است که سبک رانندگی و تاثیر کنترل دما را نشان می دهد. یک صندلی راننده برقی برای اولین بار در این خودرو ارائه می شود.شورولت ولت همچنین با دوربین دید عقب دیجیتالی جدیدی عرضه می‌شود که جایگزین نمونه آنالوگ قبلی شده است. کروز کنترل تطبیقی، الگوهای دکوراتیو جدید برای صندلی‌ها، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، دو آپشن رنگ بدنه جدید و… از دیگر ویژگی‌های ولت هستند.

این خودروی هیبریدی همچون گذشته از پیشرانه 1.5 لیتری 101 اسب بخاری به عنوان گسترش دهنده محدوده حرکتی استفاده کرده و خروجی کل آن به 149 اسب بخار و گشتاورش نیز به 398 نیوتون متر می‌رسد. مجموعه باتری لیتیوم-یونی این خودرو نیز ظرفیت 18.4 کیلووات ساعتی دارد.
جسی اورتگا مهندس ارشد محصولات الکتریکی شورولت می‌گوید: “سیستم 7.2 کیلوواتی ولت 2019 که زمان شارژ را به نصف رسانده باعث می‌شود فرصت‌های شارژ این خودرو ارزشمندتر از همیشه باشد. این سیستم به‌طور مؤثری محدوده حرکتی تمام الکتریکی این خودرو را گسترش داده و درعین‌حال باعث می‌شود زمانی که خودرو در تأسیسات عمومی شارژ می‌شود ارزش شارژ آن دو برابر شود.”
advertising