نحوه پاک کردن چسب یک دو سه از روی دست

سبک زندگیخانه داری

- 99/04/30
نحوه پاک کردن چسب یک دو سه از روی دستبعضی از موادهای خانگی به نرم شدن چسب کمک می کنند و به شما کمک می کنند تا پوست خود را تمیز کنید، در ادامه چند روش آسان و کارآمد برای پاک کردن چسب 123 از روی پوست دست را آماده کرده ایم. اول از همه با دست چسب قطره ای را ازسطح پوست جدا کنید.اگر چسب فقط روی یک انگشت چسبیده است بگذارید تا کاملا خشک شود سپس با ناخن آن را بکنید . اگر چسب پایدار بود و احساس درد کردید از روش های دیگر استفاده کنید.

جدا کردن چسب 123 با آب گرم و صابون


به همراه صابون می تواند باندینگ چسب را کم کند تا به سادگی جدا شود .آب گرم داخل یک ظرف بریزید سپس ۱ قاشق غذاخوری پودر صابون داخل آن حل کنید و قسمت چسبی را به مدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه داخل آن قرار دهید . برای تاثیر بیشتر میتوان از محلول اسیدی آبلیمو در آب مخلوط کرد و سپس صابون را اضافه کرد.بعد از مدت گفته شده چسب را از سطح پوست به آرامی جدا کنید.

استفاده از آستون برای پاک کردن چسب 123


مقداری از حلال لاک که حاوی آستون هست را روی چسب بریزید تا چسب شروع به نرم شدن کند سپس با آب و صابون شست و شوی دهید. با پنبه یا دستمال آستون را روی پوست نزنید زیرا باعث حساسیت پوستی می شود.آستون باعث حل شدن ”سیانواکریت” که ماده اصلی در چسب قطره ای123 است می شود.
نحوه پاک کردن چسب یک دو سه از روی دست

پاک کردن چسب 123 با استفاده از کره


مقداری کره روی چسب بزنید و پوست را کامل به آن آغشته کنید تا چسب رها شود. در صورت نداشتن کره از روغن زیتون نیز می توان استفاده کرد.این روش برای پوست های حساس مناسب می باشد.

مایع لباسشویی برای از بین بردن چسب یک ، دو، سه


1/4 لیوان مایع لباسشویی را با 1 لیوان آب داغ ترکیب کرده و محل چسب را در آن قرار داده و سعی کنید از کناره ها آن را جدا کنید تا از بین رفتن چسب اینکار را ادامه دهید.

نمک برای پاک کردن چسب 123 از روی پوست


2 قاشق غذاخوری نمک را روی چسب ریخته و مقدار کمی آب به آن اضافه کنید سپس به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه روی پوست را ماساژ دهید و آبکشی نمایید . خمیر حاصله از آب و نمک به دلیل خاصیت سایندگی میتواند چسب قطره ای یک دو سه را از بین ببرد.

خمیر دندان برای پاک کردن چسب 123 از روی دست


مقداری خمیردندان را روی انگشت زده سپس روی محل چسبی ماساژ دهید. به مدت چند دقیقه با اسفنج، مسواک یا پارچه درمنطقه مورد نظرسایش ایجاد کنید.خمیردندان به دلیل داشتن مواد ساینده میتواند باعث کنده شدن چسب شود.

استفاده از وازلین برای پاک کردن چسب 123 از روی پوست


محل چسب خورده با آب و صابون شسته سپس وازلین روی آن زده سپس به مدت ۱ دقیقه آن را ماساژ دهید.در صورت از بین نرفتن ۱دقیقه دیگر اینکار را ادامه دهید.
advertising