رازهای خوشتیپی آقایان

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/12/18
رازهای خوشتیپی آقایانجذابیت آقایان و شیک‌پوش بودن مردان چند راز مهم دارد که طراحان لباس طبق آن مدلینگ‌ها را برای کت‌واک‌ها و فشن شوهای هفتگی و ماهانه آماده می‌کنند.

جذابیت آقایان تنها ریشه در صرف هزینه ندارد. بله می‌دانم که خرید لباس‌های برند و... در خوش تیپی موثر است ولی دانستن چند نکته‌ی ساده که در این بخش می‌خوانید در عین سادگی تاثیر چشم‌گیری در جذابیت آقایان و خوشتیپی آقایان خواهد داشت.

رازهای جذابیت آقایان خوشتیپ و عادات سالم آن ها


مردان در ظاهر کم‌تر از زنان برای جذابیت و شیک پوشی خود زمان صرف می‌کنند و همینطور آنکه نکات کمتری نیز خوشتیپی آقایان گفته می‌شود. اما مدلینگ‌های مطرح مد دنیا و افراد صاحب‌‌نام در این زمینه این باور را ندارند و رازهایی را برای جذابیت آقایان و خوشتیپی آقایان در رابطه با سبک لباس و استایل موهای مردان دارند که بخشی از آن‌ها را خواهید خواند.

انتخاب رنگ مناسب


در انتخاب رنگ لباس چند نکته را مد نظر قرار دهید. رنگ لباس را متناسب با رنگ پوست و سردی و گرمی فصل انتخاب کنید. نکته دیگر برای خوشتیپی آقایان در مهمانی‌ها اینست که هر رنگ لباسی مناسب هر مهمانی نیست، رنگی را امتحان کنید که علاوه بر مناسب بودن، نگاه دیگران را به خود جلب کند. این یک نکته مهم در جذابیت آقایان شیک پوش است.
رازهای خوشتیپی آقایان

اسپرت یا کلاسیک پوش هستید


حتما همه‌ی شما درباره خوشتیپی آقایان می‌دانید که هیچ وقت لباس‌های اسپرت را با لباس‌های کلاسیک و رسمی ترکیب نمی‌کنند چون به شدت از جذابیت شما کم می‌کند. برای مثال با کت و شلوار رسمی هیچگاه کفش راحتی و یا کتانی نپوشید. راز خوشتیپی آقایان اینست که همه چیز را سر جای خودش می‌پوشد.

اکسسوارهای هوشمندانه انتخاب کنید


یک عینک دور مشکی متناسب فرم صورت‌تان و یا یک دستمال گردن شیک می‌تواند کلی به جذابیت آقایان بیافزاید. همچنین می‌توانید این اکسسوری‌ها را با لباس‌های دیگرتان نیز ست کنید.

مرتب و آراسته باشید


اصلاح دقیق و داشتن موهایی مرتب راز دیگری برای جذابیت آقایان و خوشتیپی آقایان است. اینکه همیشه تمیز و آراسته باشید و زمان مناسبی را صرف اصلاح صورت و کوتاه کردن موهایتان کنید، در نظر دیگران شما مردی خوشتیپ و با اعتماد به نفس زیاد هستید.
advertising