بهترین شهرها و نقاط دیدنی کانادا

گردشگریمکان های تفریحی

- 98/05/27
بهترین شهرها و نقاط دیدنی کانادادر این مطلب نگاهی می اندازیم به برترین شهرهای کانادا. کشور کانادا یکی از بهترین نقاط جهان چه برای گردشگری و چه زندگی می باشد. مناظر هیجان انگیز، شهر های پر جنب و جوش و فضای صمیمانه، همه و همه کانادا را به یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی تبدیل کرده است. این کشور به عنوان بزرگترین کشور در آمریکای شمالی، سرزمینی عظیم همراه با کوه های با شکوه، سواحل دیدنی و جذاب، جنگل های بکر، چمنزار های بزرگ و تندرا های قطبی می باشد. اکثر کانادایی ها دارای تبار انگلیسی و یا فرانسوی هستند، با این حال این کشور مجموعه ای از فرهنگ های مختلف را در بر گرفته است.
بهترین شهرها و نقاط دیدنی کانادا

شهر تورنتو Toronto


تورنتو که مرکز استان اونتاریوست یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کانادا و همچنین یکی از بزرگ ترین شهرها در آمریکای شمالی است. این شهر با داشتن بخش های مختلف قومی مختلف مثل محله چینی ها، هند کوچک و ایتالیای کوچک یکی از متنوع ترین شهر ها از لحاظ فرهنگی است. بیشترین جاذبه های توریستی این شهر شامل برج نمادین CN و قلعه افسانه ی کاسا لوما Casa Loma است. علاوه بر این، تورنتو یکی مکان ها ی محبوب با سواحل و سرگرمی های متنوع است.

شهر مونترال Montreal


دومین شهر بزرک کانادا پس از تورنتو شهر مونترال می باشد که پایتخت فرهنگی و اقتصادی استان کبک است. مونترال با داشتن بزرگترین جامعه فرانسوی در خارج از پاریس و کشور فرانسه، شهری شلوغ و شامل بخش تجاری، تاریخی، سرگرمی و چندین محله مجزاست. برج های اصلی مونترال شامل آسمان خراش های مرکز شهر مانند برج المپیک، ساختمان های تاریخی قدیمی مونترال و چند جاذبه خانوادگی مانند پارک های تفریحی و آبی است.

شهر کلگری Calgary


بزرگترین شهر در آلبرتا، کلگری است که مابین چمنزارها و تپه های دامنه کوه های راکی در کانادا واقع شده است. بعد از اینکه نفت در اوایل دهه 1900 کشف شد، کلگری به یکی از بزرگترین مناطق شهری کانادا تبدیل شد وهرساله هزاران گردشگربرای دیدن مسابقات بسیار معروف رم کردن اسب و گاو، Calgary Stampede به این منطقه می آیند. این جشن باستانی در ماه جولای و به مدت ده روز برگزار میشود که شامل سوارکاری، ارابه رانی، رژه، مسابقات و فعالیت های هنری و آشپزی است.

شهر اوتاوا Ottawa


اتاوا پایتخت کانادا است و در مجاورت رودخانه های اتاوا، گاتینو و ریدئو و در جنوب شرقی انتاریو واقع شده است. از آنجایی که این شهر پایتخت کاناداست، بسیاری از موسسات مالی، تجاری و فدرالی مثل پارلینگ هیل ومقر دولت در این شهر است و رژه گارد سلطنتی هر ساله در تابستان و در این مکان اتفاق می افتد. کانال ریدئو که از قلب شهر عبور می کند، یکی از جاذبه های فوق العاده اتاوا است. این کانال در زمستان به بزرگترین پیست اسکی روی یخ دنیا تبدیل می شود.

شهر ویستلر Whistler


به خاطر کوه های دیدنی Whistlerو Blackcomb، ویستلر دارای بزرگترین و معروف ترین اسکی آلپاین در شمال امریکا است. ویستلر در کوهستان ساحلی بریتیش کلمبیا واقع شده است و با دو ساعت رانندگی در بزرگراه بسیار چشم گیر see-to-sky از ونکوور می توانید به این شهر برسید. در کوه پایه های این دو کوه، سه روستای بسیار جالب به نام های روستای Whistler ، روستای Creekside و روستای Upper وجود دارد. در آنجا گوندولاهایی وجود دارد که گردشگران را از روستا ها به کوه ها می برد.

جزیره ونکوور Vancouver


جزیره ونکوورکه به نام جورج ونکوور، کاوشگر بریتانیایی آن نامگذاری شده، بزرگترین جزیره ساحل غربی قاره آمریکای شمالی است. این شهر روبروی ایالت واشنگتن واقع شده و شما می توانید با قابق از طریق جزایر سن خوآن در Anacortes، و یا از پورت آنجلس Port Angeles در شبه جزیره المپیک یا از ونکوور در بریتیش کلمبیا به این مکان بروید. جزیره ونکوور به خاطر وجود شهر خارق العاده ویکتوریا، باغ های بوچارت Butchart Gardens بسیار زیبا، و شهر دیدنی توفینو Tofino و بیابان دربخش شمالی آن، مشهور است، شما می توانید با یک قایق به Prince Rupert و بعد به آلاسکا بروید.

شهر کبک Quebec City


شهر کبک مرکز استان کبک در کاناداست، اما به خاطر فرهنگ، معماری و زبان فرانسوی آن، بیشتر شبیه به یک شهر اروپایی بسیار جذاب است. Vieux Quebec که بخش تاریخی این شهراست بر روی یک تپه و در روبروی رودخانه سنت لارنس قرار دارد. با پیاده روی در خیابان های سنگ فرش شده این شهر قدیمی، برخی از جاذبه های آن مثل سیتادل Citadel و کاخ سلطنتی که زمانی Samuel de Camplain ، اولین محل سکونت آمریکا و فرانسه را در آنجا تاسیس کرد را ببینید.

شهر ونکوور Vancouver


شهر ونکوور که بین کوه های ساحلی و اقیانوس آرام در بریتیش کلمبیا قرار دارد، به خاطر منظر رویایی و زمین بازی طبیعی، بین گردشگران محبوب است. در این منظره طبیعی شما در طول یک روز می توانید در آب های اقیانوسی شنا کنید، در پارک های بسیار زیبا اسکی کنید و در کوهستان اسکی روی برف انجام دهید. این شهر از نظر بزرگی سومین شهر کانادا است و یکی از محبوب ترین مکان های کانادا برای دیدن می باشد. بزرگ ترین جاذبه ونکوور کانادا، پارک استنلی است که شامل منطقه وسیعی از جنگل، باغ و چمنزاراست. برخی دیگر از مناطق دیدینی این شهرفروشگاه غذایی گرانویل آیلند Granville Island و فروشگاه های زنجیره ای چایناتون Chinatown است.

آبشار نیاگارا، انتاریو Niagara Falls, Ontario


آبشار نیاگارا شامل سه آبشار بسیار حیرت انگیز است که در مرز بین آستان انتاریو کانادا و آمریکا قرار دارد. آن بخشی از این آبشارها که در انتاریو قرار دارد، آبشارهای نعل اسب Horseshoe Falls نامیده می شوند و بسیار دیدنی و جذابند. در نزدیکی این آبشارها مناطقی مثل برج ها، رستوران ها، مغازه های فروش سوغاتی، کازینوها و هتل های بسیار بزرگ وجود دارد که گردشگران را به صورت گروهی سمت خود می کشاند. یکی از بهترین مکان های نزدیک این ابشارها در بخش آنتاریو، پارک ملکه ویکتوریاست که در آنجا آبشارها نورکاری شده اند و در شب چشم انداز زیبایی را پدید می آورند.

پارک ملی بنف Banff National Park


پارک ملی بنف که در استان آلبرتا قرار دارد، نه تنها اولین پارک ملی کاناداست، بلکه یکی از بزرگ ترین و پر بیننده ترین پارک های این کشور است. منظره طبیعی و خارق العاده این پارک توریست های زیادی را جذب بزرگراه ترنس کانادا می کند که از میان این پارک می گذرد. در این پارک حیوانات زیادی مانند خرس های سیاه، خاکستری، گوزن های شمالی، گرگ و عقاب های گر را ببینید.
advertising