آبنمای شهر کینگستون کانادا

گردشگریمکان های تفریحی

- 98/03/30
آبنمای شهر کینگستون کانادا

آبنمای کینگستون


کینگستون، شهری در انتاریوی شرقی واقع در کانادا است. این شهر در انتهای شرقی دریاچه انتاریو، در ابتدای رودخانه سنت لارنس (St. Lawrence River) و در دهانه رودخانه کاتاراکی (انتهای جنوبی کانال رایدو) قرار دارد. کینگستون در وسط راه تورنتو، انتاریو و مونترال در کبک واقع شده و منطقه توریستی هزار جزیره (Thousand Islands) نیز در مجاورت شرق کینگستون قرار گرفته است. شهر کینگستون کانادا به دلیل اینکه بسیاری از بناهای تاریخی که با استفاده از سنگ آهک محلی ساخته شده، شهر سنگ آهک (Limestone City) نامیده می شود.
آبنمای شهر کینگستون کانادا
در بازدید از دیدنی‌های شهر کینگستون با یکی از بی‌نظیرترین آبنماها روبه‌رو می‌شوید که در منطقه ساحلی کینگستون جای گرفته است و اطراف این آبنماها را ساختمان‌های قدیمی پوشش می‌دهد. می‌توانید از چشم‌اندازهای زیبای آبنمای کینگستون لذت ببرید و حس هیجان را با سوار شدن قایق‌های تفریحی که در کنار ساحل قرار گرفته است، تجربه کنید. همچنین به گشت‌وگذار در خیابان‌های نزدیک به آبنما بپردازید و از موزه‌هایی چون موزه دریایی و ندامتگاه کینگستون (در حال حاضر موزه است) دیدن کنید.

برای رفع خستگی به رستوران‌های بزرگ کینگستون سری بزنید، غذایی خوش طعم سفارش دهید و نوش جان کنید. بعد از ترک رستوران می‌توانید به پارک کنفدراسیون که در نزدیکی آبنمای کینگستون و مقابل تالار شهرداری است بروید، قدم زدن در محیط زیبای پارک، همچنین تماشای مناظر لذت‌بخش بسیار دلنشین است. البته بازار تاریخی و عتیقه فروشی کینگستون را که در نزدیکی آبنمای این شهر قرار دارد، برای خرید سوغاتی نباید از دست داد.
advertising