هتل پیکادیلی دهلی با معماری هندی

گردشگریمکان های تفریحی

- 98/02/04
هتل پیکادیلی دهلی با معماری هندی

هتل پیکادیلی


دهلی، از آن دسته شهرهایی است که هر جهانگردی آرزو دارد به آن سفر کند. این شهر دیدنی، پر از رنگ و زندگی و غذاهای خوشمزه است. در سفر به دهلی آنقدر جاذبه و دیدنی برای کشف کردن وجود دارد که احتمالا از گردش های طولانی در این شهر اصلا احساس خستگی نخواهید کرد.
هتل پیکادیلی دهلی با معماری هندی
هتل پیکادیلی، بنایی با معماری کاملا هماهنگ با یک شهر هندی است. اولین چیزی که در این هتل جلب توجه می کند، معماری نمای بیرونی آن با نورپردازی حرفه ای و سقف های قوسی است. در طراحی داخلی هتل، استفاده از رنگ زرشکی بسیار خود نمایی می کند. نورپردازی حرفه ای، استفاده از مبلمان و آیتم های تجملی، شما را به یک اقامت لوکس و آرامش بخش در این هتل مهمان می کند.

هتل 5 ستاره پیکادیلی در شهر دهلی نو واقع شده و دارای یک استخر روباز، مرکز اسپا، سالن ورزش و شش رستوران می باشد. هتل پیکادیلی برای میهمانان خود امکانات ویژه ای در نظر گرفته است از جمله چندین فروشگاه در داخل هتل، سالن تجاری، سالن برگزاری میهمانی، سالن نشست، توردسک و خدمات تبدیل ارز.

اتاق های هتل مشرف به استخر یا شهر هستند. در هر اتاق تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، اتو، نشیمن، چای/قهوه ساز، مینی بار و سرویس بهداشتی مجهز به دوش و وسایل بهداشتی رایگان موجود است.
advertising