باغ وحش بیو پارک شهر والنسیا کشور اسپانیا از بهترین باغ وحش های دنیا

گردشگریمکان های تفریحی

- 98/01/04
باغ وحش بیو پارک شهر والنسیا کشور اسپانیا از بهترین باغ وحش های دنیا

باغ وحش بیو پارک والنسیا مدرن ترین باغ وحش اسپانیا


والنسیا که یکی از شهر های شلوغ و پر جمعیت اسپانیا بعد از مادرید و بارسلونا است توانسته با ایجاد این باغ وحش بزرگ و وجود بندر والنسیا از حیث نقل و انتقال کانتینرها ,باعث شده است یکی از بندرهای مهم اسپانیا نام بگیرید .
باغ وحش بیو پارک شهر والنسیا کشور اسپانیا از بهترین باغ وحش های دنیا
یکی از بزرگ ترین و بهترین باغ وحش های کشور اسپانیا باغ وحش بیو پارک والنسیا می باشد که ویژگی های منحصر به فرد فوق العاده ای را شامل می شود.باغ وحش بیو پارک والنسیا از بهترین و مدرن ترین باغ وحش های کشور اسپانیا به شمار می رود. باغ وحش بیوپارک والنسیا در اسپانیا یکی از بهترین باغ وحش های دنیا است. باغ وحش بیو پارک در سال 2008 در پارک توریای والنسیا افتتاح شد.

باغ وحش بیو پارک والنسیا با وسعتی به مساحت 25 هکتار است که حیوانات به صورت آزادانه در آن زندگی می کنند. در این جا منظور از آزادانه این است که حیوانات را درون قفس های کوچک زندانی نکرده اند و خبری از فنس های فلزی نیست. به علت این امر و وجود حیوانات زیاد در این باغ وحش سالانه عده ای زیادی گردشگر و توریست به این باغ وحش سر می زنند

ساختار این باغ وحش به گونه ای بسیار هوشمندانه طراحی شده به نحوی که بازدید کنندگان در مسیرهای تعبیه شده حرکت می کنند. بی آن که حیوانات در قفس رفته و یا مثل باغ وحشی چینی بازدید کنندگان در قفس حرکت داده شوند. تنها برای حفظ امنیت بازدید کنندگان، میان انسان ها و حیوانات وحشی موانعی مثل دریاچه و یا مسیرهای در ارتفاع بالاتر قرار دارد و بدین نحو هم می توانید آزادانه به تماشای حیات وحش بپردازید و هم این که از سلامت و امنیت جان خود مطمئن باشید.
advertising