با اپلیکیشن Dawn Chorus صدای زیبای پرندگان را هنگام بیدار شدن از خواب بشنوید

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 97/09/19
با اپلیکیشن Dawn Chorus صدای زیبای پرندگان را هنگام بیدار شدن از خواب بشنویدزمانی که صبح ها سحر خیز بودن را تجربه می کنید دوست دارید با صدای آهنگ ملایمی از خواب بیدار شوید ولی صدای زنگ ساعت را نمی پسندید و یا از آهنگ های موجود برای صدای هشدار تلفن همراه خود رضایت ندارید ، و یا شاید برای شما پیش آمده باشد زمانی که اعضای خانواده و دوستانتان از صدای آلارم گوشی شما در طول روز کلافه شده باشند اگر چنین بوده ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.
پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن Dawn Chorus و نصب روی گوشی همراه تان است با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید صدای زیبای پرندگان را هنگام بیدار شدن از خواب بشنوید و لذت ببرید، اپلیکیشن Dawn Chorus بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجراست.
همچنین علاوه بر شنیدن آوای دلنشین پرندگان خاص،‌ می‌توانید اطلاعاتی در مورد این پرندگان داشته باشید.
با اپلیکیشن Dawn Chorus صدای زیبای پرندگان را هنگام بیدار شدن از خواب بشنوید

ویژگی های اپلیکیشن Dawn Chorus :


ویژگی مثبت اپلیکیشن Dawn Chorus : رایگان بودن اپلیکیشن ،
رابط کاربری ساده و کاربرپسند بودن (USER FRIENDLY )
پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و iOS ،
همچنین اینکه ظرفیت کمی از حافظه را اشغال میکند.
تنها ویژگی منفی آن : تعداد محدود صدای پرندگان است.

application Dawn Chorus شامل صدای ۲۰ پرنده‌ی زیبا و بومی شمال‌ شرقی آمریکا است که می‌توانید صدای آنها را برای صدای هشدار گوشی هوشمند خود انتخاب کنید همچنین می‌توانید از این صداهای دلنشین برای زنگ گوشی هوشمندتان هم استفاده کنید با این اپلیکیشن دیگر صدای گوشی همراه تان برای شما و دیگران آزار دهنده نیست.
این اپلیکیشن Dawn Chorus صدای زیبای پرندگان و موسیقی زنده‌ی طبیعت را برای شما به ارمغان می آورد و بسیار بهتر از ارتعاشات تکان‌دهنده‌ آلارم‌های ساعت است.
بیدارشدن از خواب با صدای دلنشین پرندگان تجربه ی حس شاعرانه ای به شما خواهد داد ، البته به شرطی که پس از شنیدن صدای زیبای پرندگان واقعآ از خواب بیدار شوید نه اینکه همچنان به خواب شیرین تان ادامه دهید.
advertising