با بهترین اپلیکیشن های دفترچه یادداشت اندروید بیشتر آشنا شوید

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 97/09/08
با بهترین اپلیکیشن های دفترچه یادداشت اندروید بیشتر آشنا شویدآیا تا بحال برای شما اتفاق افتاده است که بخواهید کاری را انجام دهید ولی آن را فراموش کنید و به این نتیجه رسیده باشید که کارهایتان را یادداشت نمایید که از فراموش شدن آن جلوگیری کنید.
برای این کار دیگر نیازی به یادداشت روی کاغذ ندارید برای شما پیشنهاد بهتری داریم می توانید از برنامه دفترچه یادداشت اندروید استفاده نمایید.

افراد برای یادداشت کارهای روزانه معمولآ از اپلیکیشن های یادداشت مانند Evernote و OneNote استفاده می نمایند و این اپلیکیشن برای یاد آوری و ثبت فعالیت هایی مانند برنامه ورزشی ، امور روزمره ،ساعات مطالعه و ... استفاده می نمایند تا بتوانند فعالیت هایشان را سرموقع انجام دهند و از به تآخیر افتادن کارها و فراموشی آن ها جلوگیری نمایند و از ویژگی های یک اپلیکیشن و برنامه در دسترس و ساده میتوان به قابلیت ذخیره خودکاراشاره کرد ، و بیشتر یک برنامه ساده که سرعت بالایی در یادداشت برداری داشته باشد مد نظر کاربران می باشد.

اپلیکیشن Google Keep


برنامه Google Keep بصورت پیش فرض برروی اغلب گوشی های اندرویدی نصب است و از محصولات شرکت گوگل می باشد. از ویژگی های این اپلیکیشن این است که میتوان به پشتیبانی از سیستم عامل ساعت هوشمند آندروید (Android Wear) اشاره و البته آنرا ازدیگر اپ های مشابه متمایز می نماید. قابلیتهای کاربردی این برنامه شامل ایجاد انواع چک لیست، وارد کردن صدا و
عکس گرفتن و طراحی زیبای برنامه می باشد همچنین با این برنامه میتوانید یادداشت‌هایتان را رنگ بندی نمایید. هر یادداشتی که اضافه می‌ نمایید به شکل کارتی درمی‌اید که می‌توانید در میان آنها جستجو نمایید. اپلیکیشن Keep، با گوگل درایو در ارتباط است پس در صورت نیاز می‌توانید یادداشت‌های خود را در فضای ابری ذخیره‌سازی نمایید. همچنین می‌توانید پیام‌های صوتی اضافه کنید، یادآور بر روی یادداشت‌های خود بگذارید ، لیست کارهایی که بایستی انجام دهید بسازید، و قابلیت اشتراک گذاری اطلاعات نیز دارد.


اپلیکیشن Evernote


اپلیکیشن Evernote با اطمینان می توان گفت بهترین برنامه یادداشت‌ برداری است که می توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید. ویژگی های بسیاری که این برنامه دارد این است که
می توانید بوسیله ی آن فایل‌های Pdf و عکس ها را نشانه‌ گذاری کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید، همچنین می توانید یادداشت‌ها را به رنگ دلخواه تان دربیاورید و فهرست بندی کنید، یادداشت‌های صوتی و تصویری قرار دهید یا آن‌ها را با تگ‌های مناسب طبقه بندی نمایید. امکان چت هم برای این برنامه در حین کار فراهم است.
اما مهمترین قابلیت برنامه Evernote که یک ویجت همه کاره می باشد ، همگام‌ سازی سریع آن بوده و همچنین می‌توانید برای هر تعداد یادداشت تان ، یک یادآور اضافه کنید که شما را مطلع نماید.
advertising