آشنایی با اپلیکیشن Your Phone و قابلیت ارسال پیامک از طریق ویندوز

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 97/09/16
آشنایی با اپلیکیشن Your Phone و قابلیت ارسال پیامک از طریق ویندوزدر این مطلب قصد داریم اپلیکیشن جدیدی به نام Your Phone را به شما معرفی نماییم که قابلیت‌های جالبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
این قابلیت های اپلیکیشن Your Phone فقط برای کاربران اندروید قابل اجراست اما مایکروسافت در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک این برنامه را برای کاربران آیفون نیز توسعه دهد.
نرم‌افزاریونیورسالی اعلام کرده قابلیت های آن از تبادل فایل بین کامپیوتر و گوشی گرفته تا کارهای دیگری مانند ارسال پیامک است که نشان دهنده ی سخت کار کردن تیم ویندوز برای اینکه بتواند ارتباط میان سیستم عامل و اسمارت ‌فون‌ها را تقویت نماید.


امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Your Phone :


نرم افزار Your Phone این امکان را به شما می‌دهد که تصاویر گالری گوشی را بدون نیاز به کابل USB مستقیما به رایانه انتقال دهید البته نسخه جدید این اپ برای کاربران اینسایدر ویندوز که به تازگی منتشر شده قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همگام‌ سازی خودکار فایل‌ ها میان کامپیوتر و اسمارت‌ فون :


این قابلیت به این صورت که هر زمان عکس می‌گیرید، عکس شما به طور خودکار در کامپیوتر ذخیره می‌شود.


ارسال پیامک از طریق کامپیوتر :


بااین قابلیت می توانید پیامک‌های دریافتی را درکه صفحه بزرگ کامپیوتر شما نمایش داده می شود بخوانید و پاسخ‌ها را از طریق کیبورد کامل بنویسید و ارسال نمایید.البته ارسال پیامک از دسکتاپ ویژگی بود که اپل برای کاربران خود فراهم آورده بود، و حالا زمان آن رسیده بود مایکروسافت این کار را برای کاربران خود انجام دهد.
advertising