با اپلیکیشن Pushbullet گوشی خود را بدون کابل به کامپیوتر متصل کنید

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 97/09/14
با اپلیکیشن Pushbullet گوشی خود را بدون کابل به کامپیوتر متصل کنیدبا نصب اپلیکیشن PushBullet، به‌ راحتی از گوشی شخصی به رایانه‌ی شخصی و بالعکس، متن و فایل ارسال کنید.امروزه گوشی‌های هوشمند به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان تبدیل شده‌اند. تقریبا در تمام ابعاد زندگی افراد، اکنون این دستگاه کوچک‌جثه نقش پررنگی و بسزایی دارد و اطلاعات بسیاری را در خود نگهداری می‌کند.این موضوع باعث می‌شود تا انتقال اطلاعات و دسترسی به داده‌های تلفن همراه از طریق دستگاهی دیگر، یکی از امور مهم تلقی شود. خوشبختانه توسعه‌دهندگان همیشه در نیازسنجی بازار خوب عمل می‌کنند و ساخته‌های آن‌ها نقش به‌سزایی در زندگی روزمره‌ی افراد دارند.
تقریباً برای اکثر افراد، انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی همراه امری عذاب‌آور و وقت‌گیر است. در شیوه‌ی سنتی ابتدا باید دو دستگاه موردنظر را از طریق کابل به یکدیگر متصل کرده و سپس اطلاعات موردنظر را در پوشه‌های تو در تو جایگذاری کرد.اپلیکیشن Pushbullet همان دارویی است که هر کاربری به آن نیاز پیدا می‌کند. شما به‌واسطه‌ی این برنامه می‌توانید به‌راحتی بین کامپیوتر و گوشی هوشمندِ اندرویدیتان به انتقال فایل، متن، تصویر، موسیقی، فیلم و... بپردازید؛ آن هم بدون آنکه هیچ‌گونه اتصال سیمی بین این دو دستگاه برقرار باشد.
با اپلیکیشن Pushbullet گوشی خود را بدون کابل به کامپیوتر متصل کنید
با این حال، Pushbullet تنها یک ارسال‌کننده‌ی فایل نیست و قابلیت‌های جانبی آن به‌مراتب این اپلیکیشن را در نظر کاربر جذاب‌تر می‌کند. توسعه‌دهنده‌ی این برنامه، قابلیت‌هایی را برای آن در نظر گرفته است تا نیاز طیف‌های گوناگونی برطرف شود. کاربر افزون بر توانایی انتقال فایل بین دستگاه‌ها، می‌تواند اعلانات گوشی خود را روی رایانه‌ی شخصی دریافت کند؛ همچنین این امکان وجود دارد تا از طریق ویژگی «پاسخ سریع»، به پیام‌های ارسالی از طریق رایانه پاسخ دهد؛ از این رو، کاربران تنها نظاره‌گر اعلانات نخواهند بود.
علاوه‌بر این، افراد می‌توانند به ارسال پیامک از طریق رایانه بپردازند. این موضوع باعث می‌شود تا یکپارچگی رایانه و گوشی بیش از پیش نمود پیدا کند.
Pushbullet علاوه‌بر کاربران عادی، کاربران سازمانی را نیز هدف قرار داده است. در این اپلیکیشن امکانی وجود دارد که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید همکارانِ خود را در فهرست دوستانِ خود وارد کنید؛ از این رو، اگر قصد ارسال فایل یا محتوای خاصی را برای فردی مشخص داشته باشید، خیلی راحت قادر خواهید بود از این طریق اقدام کنید.
این اپلیکیشن برای سیستم‌های عامل ویندوز و اندروید در دسترس قرار دارد؛ همچنین نسخه‌ای تحت‌ وب در نظر گرفته‌شده که برای کاربرانِ فراری از نصب، گزینه‌ی مناسبی است.

توسعه‌دهنده‌ی Pushbullet در صفحه ی گوگل‌پلی این جملات را نوشته است که خواندن آن خالی از لطف نیست :


(( Pushbullet اپلیکیشنی است که هرگز نیازمندی شما به آن در افکارتان جایی نداشت.
متصل بمانید، هرگز اعلانی را از دست ندهید و در زمانتان صرفه‌جویی کنید.
Pushbullet اپلیکیشن فوق‌العاده‌ای است که هر گوشی‌ هوشمندی باید از آن استفاده کند.))

قابلیت اپلیکیشن Pushbullet، برای اشتراک اطلاعات با دستگاه های دیگر :


برنامه اپلیکیشن Pushbullet تمامی اطلاعات را با استفاده از انواع بسترهای ارتباطی به گوشی منتقل می نماید. از موارد استفاده آن می توان به این نکته اشاره کرد مثلآ گوشی شما در خانه است و فراموش کرده اید با خود به محل کار ببرید، برنامه می تواند شما را از تماس و پیامک های دریافتی مطلع نماید تا بتوانید از زمان و فرصت خود بهتر استفاده کنید. رابط کاربری برنامه ای است که بسیار ساده و روان طراحی شده است و می توانید فقط با یک کلیک اطلاعات را به اشتراک بگذارید.
advertising