اثبات مقاوم بودن گوشی ردمی نوت 7 با شکستن گردو

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/11/01
اثبات مقاوم بودن گوشی ردمی نوت 7 با شکستن گردورئیس هیئت مدیره و هم‌بنیانگذار شیائومی، دو عدد گردو را با گوشی هوشمند ردمی نوت 7 شکست و ویدئو اسلوموشن آن را به‌اشتراک گذاشت.

ردمی نوت 7 اولین گوشی با برند Redmi، با دوربین 48 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 660 هفته‌ی قبل معرفی شد. در ویدئوی کالبد شکافی رسمی این گوشی هوشمند، شیائومی ادعا کرده بود که ردمی نوت 7 دستگاهی بسیار مقاوم است. ویدئوی به‌اشتراک گذاشته‌شده‌ی جدید این ادعا را تأیید می‌‌کند.

شاید برای اثبات مقاوم بودن یک گوشی هوشمند، شکست گردو با آن کار درستی به‌نظر نرسد، اما لین بین، هم‌بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره‌ی شیائومی با گوشی هوشمندردمی نوت 7 دو عدد گردو را شکست و ویدئوی اسلوموشن آن را در فضای مجازی به‌اشتراک گذاشت.

ویدئوی به‌اشتراک گذاشته‌شده با گوشی هوشمند می 8 شیائومی با نرخ 960 فریم بر ثانیه تصویربرداری شده و علاقه‌مندان می‌توانند به‌خوبی شکسته‌شدن گردوها را در حالت اسلوموشن مشاهده کنند. با ضربه‌ی گوشی روی گردوها، شاهد قطعه‌قطعه شدن آن‌ها خواهید بود.

از میان گوشی‌های هوشمند پریمیوم شیائومی، ردمی نوت 7 با قابلیت تصویربرداری در شب یا حالت Night Mode به بازار عرضه خواهد شد. آیا این ویژگی می‌تواند نشانه‌ای از توانایی ضبط تصویر با نرخ 960 فریم بر ثانیه در آینده‌ی نزدیک باشد؟ در حال حاضر ردمی نوت 7 توانایی تصویر برداری با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ 120 فریم بر ثانیه و همچنین توانایی تصویربرداری با رزولوشن 720 پیکسل و نرخ 120 فریم بر ثانیه را دارد. تراشه‌ی اسنپدراگون 660 کوالکام می‌تواند تصویربرداری با رزولوشن 720 پیکسل و نرخ 480 فریم بر ثانیه را پشتیبانی کند.

شیائومی توانست با همین تراشه در می 8 لایت، رزولوشن 720 پیکسل و نرخ 240 فریم بر ثانیه را دریافت کند. درنتیجه اگر ماژول دوربین و سایر اجزا برای این کار آماده‌سازی شوند، هنوز امکان ارتقا وجود دارد.
advertising