نوت 7 شیائومی نسخه‌ی ارتقا یافته ی سری ردمی

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/10/17
نوت 7 شیائومی نسخه‌ی ارتقا یافته ی سری ردمیگوشی هوشمند ردمی نوت 7 شیائومی با تراشه‌ی اسنپدراگون 660 کوالکام در بنچمارک گیک‌ بنچ رویت شد.

چند روز قبل شیائومی، ردمی را برندی مستقل اعلام کرد و گفت که اولین گوشی با برند Redmi در تاریخ 10 ژانویه برابر با 20 دی‌ماه رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود که این موضوع شامل گوشی‌های ردمی 7 و ردمی نوت 7 شیائومی شود. براساس آخرین اخبار، یکی از این دو گوشی هوشمند در بنچمارک گیک‌بنچ با تراشه‌ی 660کوالکام رویت شده است.

گوشی هوشمند شیائومی در تست تک‌هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 1/462 و در تست چندهسته‌ای موفق به کسب امتیاز 4/556 شد که امتیازهایی نزدیک به گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 660 کوالکام هستند.

تراشه‌‌‌ی اسنپدراگون 636 کوالکام که در گوشی‌های هوشمند ردمی نوت 5 پرو و ردمی نوت 6 پرو به‌کار برده شده است، با طراحی لیتوگرافی 14 نانومتری تولید شده‌‌اند. این بدان معنی است که ردمی نوت 7 نسخه‌ی ارتقایافته‌ی این سری محسوب می‌شود.

باتوجه‌به اینکه ردمی نوت 7 قرار است با اندروید 9 پای راهی بازار شود، درنتیجه این گوشی اولین دستگاه سری ردمی است که با این نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید معرفی می‌شود و در بین گوشی‌های هوشمند شیائومی، دومین گوشی هوشمندی است که بعد از می میکس 3 با این نسخه‌ی اندروید به بازار عرضه خواهد شد. نتایج بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که ردمی نوت 7 با حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی معرفی خواهد شد. البته ممکن است ردمی نوت 7 پرو با حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی رونمایی شود. باید تا روز رونمایی منتظر بمانیم ببینیم بالاخره شیائومی گوشی‌های هوشمند جدید خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.
advertising