آنر 8A با نام آنر پلی 8A رونمایی شد

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/10/17
آنر 8A با نام آنر پلی 8A رونمایی شدآنر 8A که قرار بود هجدهم دی‌ماه رونمایی شود، برای دور ماندن از هیاهوی نمایشگاه CES 2019 سه روز زودتر و البته با نام آنر پلی 8A معرفی شد.

هواوی آنر پلی 8A به‌طور نسبتا رسمی معرفی شد و برای پیش‌خرید در فروشگاه Vmall در دسترس قرار گرفت. طبق اعلام هواوی، این گوشی همان آنر 8A است که قرار بود هجدهم دی‌ماه رونمایی شود.

با نگاهی به ظاهر گوشی، می‌توان این‌گونه استنباط کرد که دلیل اضافه کردن Play به نام این گوشی، شباهت آن به شیائومی Mi Play است. پردازنده‌ی هلیو P35 و نمایشگر دارای بریدگی قطره‌ای از شباهت‌های بین دو گوشی یادشده است. آنر پلی 8A ار رابط کاربری EMUI 9 مبتنی بر اندروید 9 پای بهره می‌برد و قیمت در نظر گرفته‌شده برای دو نسخه‌ی 32 و 64 گیگابایتی آن به ترتیب معادل 119 و 129 دلار است. این گوشی از هشتم ژانویه یا هجدهم دی عرضه خواهد شد و بنابراین، امکان پیش‌خرید تا دو روز دیگر وجود خواهد داشت.

طراحی آنر پلی 8A


جدیدترین گوشی آنر برعکس بسیاری از گوشی‌های دیگر این برند، بدنه‌ای پلاستیکی با فریم آلومینیومی دارد. در پشت دستگاه تنها یک دوربین دیده می‌شود و خبری از حسگر اثر انگشت هم نیست و باید با فیس‌آنلاک نه‌چندان دقیق هواوی کنار بیایید. ضخامت دستگاه مورد بحث ۸میلی‌متر و وزن آن ۱۵۰گرم است و در چهار رنگ مشکی، آبی، طلایی و قرمز در دسترس است.

نمایشگر


آنر پلی 8A به نمایشگری 6.09 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1560 در 720پیکسل مجهز شده است. در بالای این نمایشگر، مانند بسیاری از گوشی‌های اخیر شرکت‌های مختلف، بریدگی قطره‌ای‌شکل برای قرارگیری دوربین سلفی مشاهده می‌شود. نمایشگر آنر پلی 8A با وضوح +HD در اینچ 283 پیکسل دارد و نسبت آن به بدنه‌ی دستگاه در حدود 81 درصد است.

نرم‌افزار و سخت‌افزار


اندروید 9 درکنار رابط کاربرای EMUI 9.0 مشخصات نرم‌افزاری جدیدترین گوشی هواوی هستند که وظیفه‌ی اجرای روان آن‌ها را تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای مدیاتک هلیو P35 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز برعهده دارد.

پردازنده‌ی گرافیکی در نظر گرفته‌شده برای آنر پلی 8A تراشه‌ی PowerVR GE8320 است و این گوشی در دو نسخه‌ با 32 و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به فروش می‌رسد. همچنین امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 512 گیگابایت ازطریق کارت حافظه وجود دارد. گفتنی است میزان رم به‌کاررفته در هر دو نسخه 3 گیگابایت است.

دوربین


هواوی آنر پلی 8A برای تمام نیازهای عکاسی شما یک دوربین ۱۳مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی را در جلو دارد. دوربین اصلی این گوشی با فلش دوگانه همراهی می‌شود و دوربین جلوی آن با گشودگی دیافراگم f/2.0 از قابلیت فیس‌آنلاک پشتیبانی می‌کند.

باتری


یک باتری 3020میلی‌آمپرساعتی وظیفه تأمین نیروی آنر پلی 8A را بر عهده دارد که به‌لطف پشتیبانی از شارژ سریع، شارژ آن از صفر تا 100 درصد کمتر از دو ساعت به طول می‌انجامد.
advertising