اسپیکر جدید سونی با قابلیت تبدیل به کنترل تلویزیون

علمی و تکنولوژیاختراعات

- 97/09/05
اسپیکر جدید سونی با قابلیت تبدیل به کنترل تلویزیونپس از معرفی لامپ های هوشمند و غیرمعمول، حالا سونی قصد دارد با یک بلندگوی عجیب تحت عنوان SRS-LSR100 راه جدیدش را برای ارائه اشیای هوشمند و نه چندان معمول ادامه دهد. این دستگاه که توسط سونی به عنوان بلندگوی تلویزیون معرفی شده، در واقع یک بلندگو می باشد که بر روی کنترل تلویزیون قرار گرفته است. ایده طراحی این دستگاه این بوده که شما بدون نیاز به اینکه در جلوی تلویزیون بنشینید، هم آن را کنترل کنید و هم از صدای آن بهره ببرید.

دستگاه جدید SRS-LSR100، یک اسپیکر تلویزیونی است که می توانید آن را کنار دست خود بگذارید.

ارتباط تلویزیون و اسپیکر از طریق دانگل وایرلس انجام می شود.

در اصل، دستگاه مذکور هم اسپیکر است و هم کنترل تلویزیون که در قامتی خاص در بالای اسپیکر قرار گرفته است. شاید تنها مورد استفاده کاربردی آن زمانی باشد که می خواهید از تلویزیون فاصله بگیرید اما قصد ندارید با زیاد کردن صدای تلویزیون، خانه را روی سر بگذارید.

اسپیکر SRS-LSR100 سونی دارای ابعاد ۱۷۹ در ۲۸ میلی متر است

اسپیکر SRS-LSR100 سونی ۴۴۰ گرم وزن دارد

ارتباط تلویزیون و اسپیکر از طریق دانگل وایرلس انجام خواهد شد. یک دکمه بزرگ نیز در بالای آن قرار گرفته که علاوه بر تنظیم صدا (به صورت چرخشی)، می تواند صدا را Mute هم کند (با فشردن آن به سمت داخل). ابعاد دستگاه ۱۷۹ در ۲۸ میلی متر است و بلندای آن ۷۱ میلی متر در نظر گرفته شده. با این وجود وزنی ۴۴۰ گرمی دارد.
advertising