کوله‌پشتی Lifepack با قابلیت های ویژه

علمی و تکنولوژیاختراعات

- 97/08/30
کوله‌پشتی Lifepack  با قابلیت های ویژهاگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کار کردن در یک کافی شاپ را به کار کردن در اداره ترجیح می دهید حتما از این کوله پشتی استقبال خواهید کرد. یکی از پروژه های Indigogo به نام کوله پشتی Lifepack با شارژر پاور بانک خورشیدی و قفل ضد سرقت که قادر است یک آیفون 6S Plus را تا 12 بار شارژ کند و از نظر امنیتی نیز ویژگی های خاصی دارد.

بخشی از ویژگی‌ های کوله فن آورانه ای Lifepack عبارت است از: شارژر خورشیدی، بازکننده درب بطری، جیب‌های مخفی برای گوشی هوشمند، پاسپورت و کارت اعتباری.

کوله‌پشتی Lifepack را می‌توانید با خیال راحت هنگام خوردن غذا در محیط‌ های عمومی به پایه صندلی ببندید و موبایلتان را هم شارژ کنید.
کوله‌پشتی Lifepack  با قابلیت های ویژه
از طریق یو اس بی شارژر تعبیه‌ شده در کوله می‌توانید تا 12 بار آیفون 6 خود را جانی تازه ببخشید و بعداً باید پاور بانک داخل کیف را نیز به برق زده و برای استفاده مجدد شارژ کنید.

اسپیکر بلوتوث تعبیه‌شده در کوله می‌تواند موسیقی مورد علاقه‌ تان را در هر مکانی به گوش شما برساند.

ضدضربه بودن کوله بدان معناست که با خیال راحت لپ‌تاپ را داخل آن قرار دهید و ضد آب بودن کوله نیز بدین معناست که زیر باران راه‌ رفته بدون اینکه واهمه خیس شدن ابزار داخل کوله را داشته باشید.

این شارژر خورشیدی به صورت اسپیکر بلوتوث نیز قابل تبدیل است و قفل می تواند به عنوان در بازکن هم استفاده شود. کوله پشتی از دو قسمت تشکیل شده است قسمت کار و قسمت زندگی همچنین چندین جیب پنهان برای هدفون؛ پاسپورت و اسمارتفون در آن جاسازی شده است.

این کوله پشتی همه کاره قرار است با قیمت 169 دلار از ماه اکتبر عرضه شود.
advertising