بطری هوشمندی که آب رودخانه را به آب آشامیدنی تبدیل می کند

علمی و تکنولوژیاختراعات

- 97/08/16
بطری هوشمندی که آب رودخانه را به آب آشامیدنی تبدیل می کندبطری هوشمندی که آب رودخانه را آشامیدنی می کنند
آب رودخانه را هم میتوانید با سوژه امروز به سرعت تصفیه کنید.
کیفیت آبی که می‌نوشیم یکی از مهم‌ترین عوامل در سلامتی ماست، و معمولاً آبی که به‌دست ما می‌رسد به دلایل مختلف از کیفیت بالایی برخوردار نیست.
یک شرکت فعال در عرصه فناوری‌های نوین یک بطری هوشمند را تولید کرده است که شمارا قادر می‌سازد حتی آب رودخانه را هم قابل‌خوردن نمایید.
بطری هوشمندی که آب رودخانه را به آب آشامیدنی تبدیل می کند
با این بطری تنها کافی است بطری را تکان داده یا انتهای آن را چند بار بچرخانید و منتظر باشید دستبند هوشمند سلامت آب را به شما اطلاع دهد.
بله این بطری آب دستبند هوشمندی نیز دارد که با فناوری بلوتوث کارمی کند و به‌جز نشان دادن وضعیت آب، میزان فعالیت روزانه شما و همچنین تعریق بدنتان را اندازه‌گیری کرده و میزان آب موردنیازتان را اندازه‌گیری و حتی زمان مناسب برای نوشیدن آن را نیز یادآوری می‌کند. همچنین این دستبند کارکرد ساعت مچی را نیز دارد.
همچنین این بطری یک نرم افزار برای گوشی های هوشمند نیز دارد که اطلاعات دقیق تری را نیز ارائه میدهد.
همان‌طور که گفتیم فیلتر تصفیه‌کننده این بطری که از سه فیلتر برای تصفیه آب از باکتری‌ها، فلزات سنگین و مواد شیمیایی مضر و بیمارستانی در قالب یک فیلتر تشکیل‌شده است، بر مبنای چرخش عمل تصفیه آب را انجام می‌دهد.
حسگرهای تعبیه‌شده در انتهای بطری نیز میزان کربن‌های آلی فعال، ذرات محلول، تیرگی و کدری آب و نیز دمای آب را آزمایش و اندازه‌گیری می‌کنند.
در آخر شارژ این بطری هوشمند نیز به‌آسانی انجام می‌پذیرد.
advertising