چند اختراع ساده و جالب

علمی و تکنولوژیاختراعات

- 97/12/08
چند اختراع ساده و جالب

فنجان های آینه ای


یک تیم طراحی ژاپنی به نام «D-Bros» فنجان ها و زیر فنجانی های زیبایی با برند «Waltz» ساخته است. فنجان ها می توانند طرح ها و نقش های بشقاب های کوچک را انعکاس دهند؛ به این ترتیب، ست کردن و چیدن آن ها بسیار راحت خواهد شد.
چند اختراع ساده و جالب

پشتی برای نشستن بچه ها


کودکان در تمام دنیا دوست دارند بر روی شانه های پدرشان بنشینند. «SaddleBaby» نام پشتی خلاقانه ای است که فضای مناسب برای نشستن را فراهم می کند. به این ترتیب، دیگر نیاز نیست که پدر ها از دستشان برای حفظ تعادل استفاده کنند.

کفش هایی با پاشنه های قابل تعویض


شما از این طریق می توانید با یک کفش به چندین برنامه بروید و آن را در رویدادهای مختلف به کار بگیرید. طراحی به نام «تانیا هیث» کفش هایی درست کرده که می توان پاشنه های آن را تغییر داد. این وسیله برای کسانی که مدام در سفرند و به پوشش مناسب نیاز دارند، کاربرد زیادی خواهد داشت.

شیری که به زیبایی مصرف آب را کاهش می دهد


یک طراح انگلیسی جوان به نام «سیمین کیو» شیر آبی اختراع کرده که نه تنها زیبا جلوه می کند، بلکه قادر است از طریق تبدیل جریان آب به یک توری مارپیچ، تا ۱۵ درصد مصرف آب را کاهش دهد.

گردنبندی به شکل یک باغ مینیاتوری


طراحی به نام کالین جردن گردنبندی برای دوستداران طبیعت ساخته است. او با استفاده از چاپگر سه بعدی، گلدان هایی مینیاتوری ساخته و آن ها را با گل هایی کوچک پر کرده است. گلدان ها می توانند هم به عنوان گردنبند و هم به عنوان دکور رومیزی مورد استفاده قرار بگیرند.

حمامی به شکل کُره


طراحی روسی به نام الکساندر زوخوفسکی ان را اختراع کرده است. حمام کردن درون کره احساس معلق بودن در هوا را به شما منتقل می کند.
advertising