چند یخچال جالب و خلاقانه

علمی و تکنولوژیاختراعات

- 97/11/06
چند یخچال جالب و خلاقانه

یخچال کشویی


‎در هر خانه ای یخچال پیدا می شود. اما تقریبا همه آنها شبیه هم هستند. در این مطلب3 یخچال جالب که با ایده هایی خلاقانه طراحی و ساخته شده اند را به شما معرفی می کنیم البته برخی از آنها هنوز در حد طرح و ایده هستند. اما شاید اگر در آینده قصد خرید داشته باشید بتوانید یکی از این یخچال های متفاوت را بخرید.

یخچال کشویی هم ایده ای خوب است. شاید بد نباشد که به جای اینکه فضای نسبتاً زیادی از آشپزخانه با یک یخچال بزرگ اشغال شود، چنین یخچالی در قسمتی از کابینت ها تعبیه شود. در این حالت طراحی آشپزخانه یکدست تر خواهد بود.

‎یخچال طبقاتی


‎این یخچال با ایده استفاده برای دانشجویان و افرادی که به صورت مشترک با افراد دیگر زندگی می کنند ساخته شده و مورد توجه قرار گرفته است. همچنین این یخچال در سال2008 برنده جایزه طراحی الکترولوکس شده. این جایزه به بهترین ایده ها و طراحی های مرتبط با لوازم خانگی داده می شود. همانطور که می بینید، این یخچال از قسمت ها و طبقات مختلف تشکیل شده که محل نگهداری مواد غذایی در طبقات مختلف آن مجزا هستند.
چند یخچال جالب و خلاقانه

‎یخچال ژلاتینی


این یخچال جالب را قبلاً هم در نارنجی تولید شده‫. درون این یخچال با ژلی چسبنده و البته بی ضرر پر شده و کافی است میوه ها و نوشیدنی ها را در این ژل سبز رنگ رها کرد. این یخچال نیز در میان برترین طرح های مسابقه الکترولوکس قرار داشته است.
advertising