ورود موبایل های جدید در آینده

علمی و تکنولوژیاختراعات

- 97/08/05
ورود موبایل های جدید در آیندهتکنولوژی موبایل مانند سایر موضوعات جهان مورد توجه مخترعین است.تولیدکنندگان همیشه به دنبال اختراعات و ایده های منحصر به فرد هستند. بعضی از مبایل های اختراع شده عجیب و غریبند و بعضی دیگر بسیار هوشمندانه. در این مطلب با هم نگاهی میندازیم به تعدادی از اختراعات نوآورانه که زندگی را آسانتر و راحت تر می کند.
برخی از این اختراعات به مرحله ی تولید رسیده و برخی در مرحله ایده باقی مانده است
ورود موبایل های جدید در آینده

گوشی هوشمند بسیار انعطاف پذیر


این گوشی هوشمند فوق العاده انعطاف پذیر «پورتال» (Portal) نام داشته و دیگر لازم نیست نگران افتادن آن باشید. همچنین تا عمق ۱۰ متری زیر آب نیز اتفاقی برای گوشی همراه شما نخواهد افتاد. همچنین خیلی راحت می توانید آن را به گجتی تبدیل کنید که به مچ دستتان وصل می شود به نحوی که از آن به عنوان یک مانیتور بررسی کننده وضع سلامتی بدن و ساعت هوشمند استفاده نمایید. طراحان این گوشی هوشمند قول داده اند که گوشی فوق العاده انعطاف پذیر پورتال را در آینده ای نزدیک به مرحله تولید تجاری رسانده و روانه ی بازار مصرف نمایند.


تلفن همراهی با شفاف ترین پیش بینی وضع هوا


این تلفن همراه هوشمند که «Window Phone» نام دارد می تواند به واقعی ترین و واضح ترین شکل ممکن آب و هوا را به شما نشان دهد. در واقع ظاهر صفحه نمایش گوشی شما را تغییر می دهد. این گوشی نیز هنوز در مرحله ایده مانده و باید منتظر ساخت آن در مقیاس تجاری باشیم.


تلفن همراه و هدست بی سیم در یک دستگاه


سرانجام یک مخترع خلاق موفق شده است که تلفن همراه و هدست بی سیم را در یک وسیله ادغام کند. وقتی که این تلفن همراه را از دو طرف فشار دهید یک هدفون که وارد گوش می شود در قسمت وسط ان بیرون می زند. البته متاسفانه این پروژه که «Kambala» نام دارد هنوز در مرحله ی ایده باقی مانده و ساخته نشده است.
advertising