آموزش مخفی کردن عکس پروفایل در هایک مسنجر

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/10/05
آموزش مخفی کردن عکس پروفایل در هایک مسنجربرنامه هایک مسنجر که یک پیام‌ رسان رایگان برای برقراری ارتباط به صورت صوتی، تصویری و متن است. هایک توسط وای فای، نسل دوم و سوم شبکه تلفن همراه پشتیبانی می‌ شود. هایک بیش‌ از 35 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و جز 6 برنامه برتر اندروید و ios در هند است. این پیام‌ رسان امکانات فراوانی را برای کاربر ایجاد می‌ کند، پنهان نمودن پیام‌ های خصوصی و کنترل کامل بر افرادی که می‌ توانند آخرین مشاهده، عکس و استوری‌ های کاربر را ببینند. بنابراین کاربر به طور کامل می‌ تواند پروفایل خود را از دسترسی افراد غریبه پنهان نماید.
مسنجر هایک hike این قابلیت را دارا می باشد که کاربران بتوانند به راحتی عکس پروفایل خود را از کاربران دیگر مخفی کنند و عکس را برای افراد که دوست دارند قابل نمایش قرار دهند که این کار برای افرادی که تمایل ندارند عکس آن ها توسط دیگران مشاهده شود قابل استفاده می باشد.

روش مخفی کردن پروفایل در پیام رسان هایک


1 - برنامه را اجرا کنید از صفحه بالای صفحه سه نقطه را انتخاب کنید سپس گزینه Settings را باید انتخاب کنید
2 - در مرحله بعد باید گزینه Privacy را باید انتخاب کنید
3 - در قسمت بعد شما باید تیک گزینه Profile Picture را قرار دهید . با انجام این کار عکس پروفایل شما فقط برای افرادی که در لیست مورد علاقه شما باشند نمایش داده می شود و سایر افراد که در لیست مورد علاقه شما نیستند قادر به دیدن تصویر پروفایل شما نخواهند بود.
advertising