معرفی بازی موبایل Castle Ramble

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 98/12/03
معرفی بازی موبایل Castle Rambleبا اینکه در سال‌های اخیر بازی‌های بسیار بزرگ و AAA برای پلتفرم موبایل ساخته و منتشر شده‌اند، اما هنوزم بسیاری از بازیکنان بازی‌های ساده و آفلاینی را ترجیح می‌دهند که بتوانند آن را در هر زمان و مکانی تجربه کننده و با آن سرگرم شوند. این گونه بازی‌ها دارای بخش‌های چند نفره‌ی بزرگ نیستند و بازیکنان می‌توانند با کنترل‌های ساده آن، تجربه‌ی راحت از گیم‌پلی روان این بازی‌ها داشته باشند. بازی آیفون Castle Ramble یک اثر سرگرم کننده آرکید و پلتفرمر است که توسط استودیوی Chorrus Games برای iOS و اندروید منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی اندروید را به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند.
معرفی بازی موبایل Castle Ramble
بازی‌ موبایل Castle Ramble از آن دست بازی‌هایی است که بازیکنان می‌توانند آن را به رایگان و با حجم حدود ۳۰ مگابایت برای پلتفرم iOS دانلود کنند و روی گوشی‌ هوشمند پایین رده یا پرچمدار خود تجربه کنند. گیم‌پلی این بازی در دسته‌بندی پلتفرمر ۲ بعدی بی‌انتها قرار می‌گیرد که دارای مراحلی است که به‌طور تصادفی ساخته می‌شوند و به همین خاطر تجربه‌ی بازی هیچگاه تکراری و خسته کننده نخواهد شد. روند بازی Castle Ramble به این شکل است که بازیکنان در نقش پادشاهی جنگجو قرار می‌گیرند که باید به کمک چکش جادویی خود، قلعه‌ی خود که توسط خوک‌ها و موجودات جادویی اشغال شده را پس بگیرد. بازیکنان می‌توانند پادشاه را تمرین دهند و میزان آسیب ضربه‌های مختلف او را افزایش دهند. هر مرحله از این بازی تا زمانی ادامه دارد که پادشاه بتواند موجوداتی که قلعه او را اشغال کرده‌اند را از بین ببرد. با پیشرفت در بازی و هم زمان با قوی‌تر شدن پادشاه، تعداد دشمنان نیز بیشتر شده و انواع مختلفی از آنها قلعه‌ی پادشاه را اشغال می‌کنند.

بازی Castle Ramble با وجود رایگان بودن، دارای محتوای متنوع و خوبی است و وجود بیش از ۳۰ سلاح و ۲۰ نوع تاج مختلف برای پادشاه نشان‌گر این است که بازیکنان می‌توانند به مرور در بازی پیشرفت کنند و روند گیم‌پلی بازی تکراری نخواهد بود. همچنین با تصادفی ساخته شدن هر مرحله بازیکنان هیچ گاه با مراحل خطی و تکراری رو به رو نخواهند شد. از نظر بصری نیز بازی یک پلتفرمر دوبعدی باگرافیک پیکسلی جذاب و رنگارنگ است که دارای طرفداران خاص خود است. همچنین در بازی به‌صورت روزانه پاداش‌ها و چالش‌های متنوعی وجود دارد که سر زدن به Castle Ramble را به‌طور روزانه جذاب‌تر می‌کند. بازیکنان می‌توانند علاوه‌بر سیستم امتیازدهی هر مرحله با به دست آوردن ۴۳ Achievement در ۷ Leaderboard با بازیکنان سایر نقاط دنیا به رقابت بپردازند. Castle Ramble از آن دست بازی های ساده ای است که هنوز بسیاری از بازیکنان و عموم مردم از داشتن آن روی گوشی هوشمند خود با هر توان پردازشی، لذت خواهند برد و با آن در زمان‌های انتظار یا اوقات فراغت سرگرم خواهند شد.
advertising