معرفی بازی موبایل Banana Kong Blast

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 98/06/10
معرفی بازی موبایل Banana Kong Blastدر این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی جذاب به نام Banana Kong Blast رفتیم که باید در آن با کونگ بازیگوش به جمع‌آوری موز و نجات حیوانات بپردازید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که Banana Kong را می‌شناسید، پس خبر بازگشت او، آن هم به همراه یک بازی جدید می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای برایتان باشد. این بازی Banana Kong Blast نام دارد و شما باید در آن درون بشکه‌های توپی مخصوص به خود بنشینید و ماجراجویی خود را با یک انفجار بزرگ آغاز کنید؛ ماجراجویی که شما را به یک دنیای کاملا جدید، فراتر از جنگل خواهد برد. بازی موبایل Banana Kong Blast یک بازی کاملا رایگان است که توسط استودیو بازی‌سازی FDG Mobile Games GbR ساخته شده است. این استودیو ساخت بازی‌های دیگری هم مانند Banana Kong، Red Ball 4، Paperama، Clear Vision و Cover Orange و غیره را در رزومه کاری خود دارد.
معرفی بازی موبایل Banana Kong Blast
فضای این بازی جذاب آن‌قدر زیبا است که شما را در خود غرق می‌کند و شما می‌توانید تا ساعت‌ها در آن مشغول بازی کردن شوید. البته حواس خود را جمع و حسابی دقت کنید که زیبایی‌های این بازی شما را از هدفتان دور نکند. شما در بازی اندروید Banana Kong Blast باید تا جایی که می‌توانید، موزهای خوشمزه بیشتری را به دست بیاورید. زیرا سفر کردن و ماجراجویی، کونگ را حسابی گرسنه می‌کند و نیاز زیادی به موز دارد. بعد از جمع‌آوری موزهای بسیار زیاد، خود را آماده کنید که به مأموریت‌های آزادسازی مختلفی باید بروید؛ زمانی‌که دوستان حیوانی شما ربوده می‌شوند، باید به سراغ آن‌ها بروید و دوستان خود را نجات دهید. البته علاوه‌بر این، باید به آدم بدها نشان دهید که «پادشاه جنگل» چه کسی است.

هروقت احساس کردید که خسته شدید و نیاز به استراحت دارید، خیلی راحت می‌توانید به کلبه جنگلی جذاب و دنج خود بازگردید تا به اندازه کافی استراحت کنید و مدتی را درکنار دوستانتان باشید. شما باید دقت کنید که علاوه‌بر جمع‌آوری موز، تا جایی که می‌توانید سکه‌های امتیازی را هم جمع کنید؛ آن هم سکه‌های امتیازی خاصی که در هر مرحله پنهان شدند و توانایی باز کردن آیتم‌های ویژه و شخصی‌سازی را دارند. شما با این سکه‌ها می‌توانید فرش‌ها و کلاه‌های جذابی را بخرید. البته دقت کنید که موقع بازی، تنها چند بار می‌توانید خطا کنید و جان خود را از دست بدهید. زیرا تعداد قلب‌های شما محدود است و بعد از تمام شدن آن‌ها یا باید تبلیغات ببینید یا صبر کنید تا دوباره قلب‌هایی را به دست بیاورید.

زمان‌بندی در این بازی فوق‌العاده اهمیت دارد و شما باید دقت لازم را انجام دهید تا به موقع کونگ را به سمت بشکه بعدی پرتاب کنید. ابتدا از محیط و موانع مقابل خود مطمئن شوید و بعد کونگ را با خیال راحت به سمت بشکه و مرحله بعدی هدایت کنید. یکی از نکات جالبی که درباره بازی آیفون Banana Kong Blast وجود دارد، این است که در صفحه اصلی این بازی شما ضبط در کلبه خود دارید که موسیقی از آن پخش می‌شود. شما تنها با فشردن این ضبط می‌توانید موسیقی آن را تغییر دهید.

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش رتبه‌بندی وارد شوید، باید اینترنت خود را متصل کنید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Banana Kong Blast هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Banana Kong Blast در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید.
advertising