انتظار برای پلی استیشن 5

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/12/06
انتظار برای پلی استیشن 5طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد پلی استیشن و ایکس باکس بعدی در فضای مجازی منتشر شده‌اند که یکی از جدیدترین آن‌ها به تاریخ احتمالی عرضه پلی استیشن 5 می‌پردازد.

یاسو ایماناکا به عنوان یکی از تحلیلگران شناخته شده ویدیو گیم، در گزارش جدید خود اعلام کرده که هنوز با عرضه پلی استیشن 5 فاصله نسبتا زیادی داریم و بعید به نظر می‌رسد که این کنسول تا زمانی قبل از ماه مارس سال 2020 عرضه شود.

او حتی زمان دورتری را برای عرضه کنسول بعدی سونی پیش بینی کرده و اعتقاد دارد که پلی استیشن 5 در سال مالی 2021 تا 2022 (از آپریل 2021 تا مارس 2022) عرضه خواهد شد.
انتظار برای پلی استیشن 5
به نظر ایماناکا، محتمل‌ترین دوره زمانی برای عرضه جهانی این کنسول، اواخر سال 2021 خواهد بود. البته ایماناکا تنها فردی نیست که چنین اعتقادی دارد و اخیرا تحلیلگران دیگری نیز اواخر سال 2021 را به عنوان تاریخ عرضه احتمالی پلی استیشن 5 مطرح کرده بودند.

پیش از این گمان می‌شد که پلی استیشن و ایکس باکس بعدی در ابتدای سال آینده میلادی عرضه خواهند شد. جان کودرا، مدیر بخش سرگرمی های تعاملی سونی هم پیش از این گفته بود که پلی استیشن 4 در حال نزدیک شدن به چرخه پایانی عمر خود است. در ضمن، ظاهرا این کمپانی از همین حالا تولید بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 را آغاز کرده و نباید منتظر معرفی انحصاری جدیدی برای پلی استیشن 4 باشیم.
advertising