تاریخ انتشار نسخه‌ ی دموی عنوان NG برای پلی‌ استیشن ۴ مشخص شد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/10/17
تاریخ انتشار نسخه‌ ی دموی عنوان NG برای پلی‌ استیشن ۴ مشخص شددر حالی که نزدیک به دو ماه دیگر شاهد انتشار نسخه‌ ی کامل بازی NG برای پلی‌ استیشن ۴ خواهیم بود؛ شرکت اکسپرینس (Experience) اعلام کرده است که چند روز قبل عرضه‌ ی رسمی این عنوان، نسخه‌ ی دموی بازی NG در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هر چند که نسخه‌ ی پلی‌ استیشن ویتای این بازی هم‌ اکنون در دسترس بازی‌ بازان قرار دارد اما این بار شرکت بازی‌ سازی اکسپرینس با این عنوان ترسناک و معمایی پا به عرصه‌ی رقابت در بین عناوین پلی‌ استیشن ۴ گذاشته است. در پی همین هدف این شرکت اعلام کرده بود که این بازی در تاریخ 2 اسفند ماه (21 فوریه 2019) در ژاپن و در تاریخ 1 فروردین سال 98 (21 مارس 2019) به طور رسمی برای تمام بازی‌ بازان در سراسر دنیا منتشر خواهد شد.
حال شرکت اکسپرینس اعلام کرده است، کسانی که قصد خرید این بازی را برای پلی‌ استیشن ۴ خود دارند، می‌ توانند قبل از اقدام به خرید آن، نسخه‌ ی دموی این عنوان را برروی کنسول خود تجربه کنند و در صورت پسندیدن این بازی آن را خریداری کنند.
همان‌ طور که در نسخه‌ ی دموی این عنوان برای پلی‌ استیشن ویتا شاهد بخشی‌ هایی از مراحل بازی بودیم؛ به طور مثال نسخه‌ ی دموی پلی‌ استیشن ویتای این عنوان شامل مرحله‌ ی End of an Ordinary Life بود. همچنین این نسخه‌ ی دمو قسمتی از مرحله‌ ی Death Game: Amanome and Hazuki را نیز شامل می‌ شد و بازی‌ بازان می‌ توانستند آن را تجربه کرده تا از خرید خود مطمئن باشند.
همچنین امکان ذخیره‌ ی تمام اطلاعات بازی در نسخه‌ ی دمو وجود دارد تا در زمان دسترسی شما به نسخه‌ ی اصلی بازی تمامی آیتم‌ ها و امتیازات شما بازگردانده شود. به نظر می‌ رسد که نسخه‌ ی دموی پلی‌ استیشن ۴ این بازی نیز مانند نسخه‌ ی دموی پلی‌ استیشن ویتای این عنوان باشد، حال با کمی تغییرات که مسلما در اثر اجرای آن برروی کنسول پلی‌ استیشن ۴ است. نسخه‌ ی دموی عنوان NG برای در تاریخ 25 بهمن ماه (14 فوریه 2019) در ژاپن برای کنسول پلی‌ استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.
advertising