بازی Resident Evil HD Remaster یک بسته‌ ی گرافیکی جدید دریافت کرده است

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/11/13
بازی Resident Evil HD Remaster یک بسته‌ ی گرافیکی جدید دریافت کرده استبه‌ تازگی بسته‌ ی گرافیکی جدیدی برای بازی Resident Evil HD Remaster منتشر شده که باعث بهبود و پیشرفت قابل توجه‌ ای در بافت‌ های بازی شده است. همان طور که می‌ دانید در هفته‌ های اخیر شاهد عرضه‌ ی بسته‌ های ارتقای گرافیکی بسیار حرفه‌ ای و کارآمد برای عناوین خاطره‌ انگیز قدیمی بوده‌ ایم. تا به این جای کار، عناوینی همچون Final Fantasy 7 ،Final Fantasy 8 ،Final Fantasy 9 ،Half Life ،Max Payne ،Morrowin و Doom این بسته‌ های گرافیکی را دریافت کرده‌ اند و با پیاده‌ سازی آن‌ ها بر روی بازی‌ های نام‌ برده شده مشاهده کردیم که بازی‌ ها از نظر کیفیت بافت‌ ها با بهبود و پیشرفت بسیار قابل توجه‌ ای نسبت به نسخه‌ ی اصلی مواجه شده‌ اند. به‌ تازگی یکی از مادسازان این پروژه با نام مستعار Shiryu، بسته‌ ی گرافیکی جدیدی را برای بازی محبوب Resident Evil HD Remaster منتشر کرده است.

بنابر اعلام مادسازان، این بسته‌ ی گرافیکی جدید بیش از 8 گیگابایت حجم دارد و با پیاده‌ سازی آن بر روی بازی شاهد ارتقا و پیشرفت 1600 بافت در عنوان Resident Evil HD Remaster خواهیم بود همچنین توسعه و ساخت این بسته‌ ی گرافیکی حدود 30 روز به طول انجامیده است. لازم به ذکر است که این بسته‌ ی گرافیکی فقط شامل بخش‌ هایی از بازی نخواهد شد و با نصب آن بر روی بازی شاهد ارتقا و پیشرفت تمامی مراحل و بخش‌ های بازی خواهید بود.

به‌ منظور مقایسه‌ ی هرچه بهتر نسخه‌ ی اصلی و نسخه‌ ی ارتقا یافته بازی Resident Evil HD Remaster، مادسازان تصاویری را در این رابطه منتشر کرده‌ اند. نکته‌ ی مثبتی که در بسته‌ های گرافیکی این گروه از مادسازان نسبت به بسته‌ های مشابه دیده می‌ شود این است که آن‌ ها سعی دارند تا فیزیک و حال و هوای بازی همچنان حفظ شود و ارتقای گرافیک به بهای دور شدن از اصل بازی صورت نگیرد و این یک امتیاز تلقی می‌ شود‌. امیدواریم که ساخت و عرضه این بسته‌ های گرافیکی از سوی مادسازان ادامه پیدا کند و شاهد عرضه‌ ی بسته‌ هایی جدید برای عناوین Resident Evil 2 و Resident Evil 3 نیز باشیم.
advertising