بازی Destiny 3 در سال 2020 منتشر خواهد شد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/10/23
بازی Destiny 3 در سال 2020 منتشر خواهد شدبه تازگی شرکت تحقیقاتی Cowen & Company اعلام کرده که احتمالا نسخه‌ ی بعدی بازی Destiny در سال 2020 به دست کاربران خواهد رسید. تقریبا دو سال پیش بازی Destiny 2 توسط استودیو بانجی (Bungie) و شرکت اکتیویژن (Activision) منتشر شد و توانست نظر کاربران و طرفداران را به خود جلب کند. همچنین تا همین حالا، به‌ روز رسانی‌ ها و محتویات قابل توجه‌ ای برای این اثر عرضه شده و رویدادهای مختلفی در دسترس کاربران قرار گرفته‌ اند. اکنون بیشتر کاربران، منتظر معرفی نسخه‌ ی جدیدی از سری بازی هستند. مدتی قبل بود که متوجه شدیم، استودیو بانجی به طور رسمی از شرکت اکتیویژن جدا شده و اکنون به طور مستقل کار می‌ کند و مشخص نیست که در آینده، به کدام شرکت خواهد پیوست.

حال شرکت تحقیقاتی Cowen & Company که یکی از منابع و نهادهای مهم در صنعت بازی‌ های ویدئویی شناخته می‌ شود، احتمال داده که بازی Destiny 3 در سال آینده یعنی 2020، منتشر خواهد شد. این شرکت در ابتدا اعلام کرد که یکی از دلایلی که آن‌ ها معتقد هستند که Destiny 3 در سال 2020 عرضه خواهد شد، این است که میان انتشار نسخه‌ ی اول و دوم، سه سال فاصله بوده و به نظر می‌ رسد که این بازه‌ ی زمانی برای نسخه‌ ی بعدی نیز، اعمال شود. در واقع نسخه‌ ی اول بازی در سال 2014 عرضه شد و پس آن با فاصله‌ ی سه سال، Destiny 2 در سال 2017 به دست کاربران رسید. اکنون به نظر می‌ رسد که نسخه‌ ی بعدی بازی نیز، در سال 2020 عرضه شود و تا حدودی هم دور از ذهن نیست.

شاید بتوان گفت که در سال 2018، مهم‌ ترین محتوایی که به دست کاربران رسید، بسته‌ ی الحاقی Forsaken بود که در واقع مشکلات میان استودیو بانجی و شرکت اکتیویژن، از همین جا شروع شد. اکتیویژن معقتد بوده که این بسته‌ ی الحاقی از لحاظ فروش اصلا موفق عمل نکرده است. در آن سو، بانجی از محتوایی که منتشر کرده بسیار راضی بوده و ایرادی در آن نمی‌ بیند. این مشکلات در بخش فروش آیتم‌ ها و دیگر درآمدهای درون بازی نیز ادامه پیدا کردند. بازی Destiny 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌ های رایانه‌ های شخصی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در دسترس است.
advertising