نگاهی اولیه به سرفیس لپ تاپ 2 مایکروسافت

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/09/21
نگاهی اولیه به سرفیس لپ تاپ 2 مایکروسافتسرفیس لپ‌تاپ 2 با ظاهری یکسان و سخت‌افزار به‌روز و اضافه‌شدن گزینه‌ی رنگ مشکی مات، نسخه‌‌ای ارتقا یافته از لپ‌تاپی است که مایکروسافت سال گذشته روانه‌ی بازار کرد.

مایکروسافت پس از گذشت یک سال، با برگزاری مراسمی نه‌چندان چشمگیر، نسخه‌ی ارتقا یافته از چند عضو خانواده‌ی سرفیس، شامل سرفیس پرو 6، سرفیس لپ تاپ 2، سرفیس استودیو 2 و هدفون جدید سرفیس هدفون را معرفی کرد. حال از بین محصولات یادشده، سرفیس لپ‌تاپ ۲، اولترابوک سبک‌وزن ردموندی‌ها است که به اجمال نگاهی اولیه به آن می‌اندازیم.

اولترابوک جدید مایکروسافت نشانی از لولای مهندسی‌ شده‌ی سرفیس‌بوک 2 یا پایه‌ی مستحکم سرفیس پرو ۶ را ارائه نمی‌دهد و به‌معنای واقعی کلمه، سعی می‌کند نقش «لپ‌تاپ» را ایفا کند.

Surface Laptop 2 به‌لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با نسل گذشته‌ی خود ندارد و در نگاه نخست، تنها گزینه‌ی رنگی مشکی مات و جذابش آن را از مدل پیشین متمایز می‌کند؛ اما با نگاهی به مشخصات فنی دستگاه، می‌توان متوجه تغییرات شد. ردموندی‌ها سرفیس لپ‌تاپ جدید را با پردازنده‌های نسل هشتمی و چهارهسته‌ای اینتل روانه‌ی بازار کرده‌اند؛ بنابراین، می‌توان ارتقا درخور توجهی را در عملکرد اولترابوک جدید انتظار داشت.

صرف‌نظر از به‌روزرسانی پردازنده، پورت‌های لپ‌تاپ تغییری نکرده‌اند؛ بدین‌ترتیب، از درگاه محبوب USB-C خبری نیست.
advertising