نسخه جدیدی از سرفیس گو در مایکروسافت

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/08/15
نسخه جدیدی از سرفیس گو در مایکروسافتشرکت مایکروسافت در اوایل سال 2018 تصمیم گرفت تبلت اقتصادی را به نام سرفیس گو معرفی و عرضه کرد. تبلتی که برای رقابت با تبلت 9 اینچی آیپد پرو سال گذشته اپل معرفی شده است. سرفیس گو از مشخصات کارآمدی برخوردار است و باید آن را یک سرفیس پرو کوچک شده دانست.

در حالی که فروشگاه Costco پیشتر یک مدل با پیکربندی از قبیل حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را به طور انحصاری عرضه می کرد، حال این انحصارطلبی Costco به اتمام رسید و نسخه موردبحث در فروشگاه مایکروسافت نیز به فروش می رسد.

نسخه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی سرفیس گو 499 دلار قیمت داشته و حتی Costco آن را با کاور 548 دلار به فروش می رساند اما مایکروسافت کاوری در نظر نگرفته و مشتریان باید آن را جداگانه با هزینه 99 دلاری خریداری کنند.

گفته می شود نسخه جدید مدلی در میان دو مدل با حافظه رم 4 گیگابایتی/حافظه داخلی 64 گیگابایتی- حافظه رم 8 گیگابایتی/حافظه داخلی 256 گیگابایتی محسوب می شود. به نظر می رسد مایکروسافت می خواهد با ارائه پیکربندی جدید اجازه دهد خریداران سرفیس گو تنوع پیکربندی را شاهد باشند تا خریدی کامل را احساس کنند.

از آنجایی که نسخه پایه سرفیس گو مشخصات پایینی داشته و نسخه رده بالا نیز قیمتی بیش از یک تبلت اقتصادی دارد و به نظر رسیده پیکربندی جدید می توان تجربه خوبی رقم زند. در اخباری مرتبط شرکت ردموندی نسل جدید سرفیس پرو، سرفیس لپتاپ و سرفیس استودیو را طی رویدادی در 2 اکتبر رونمایی کند.

سرفیس پرو و لپتاپ هم اکنون برای خرید دردسترس هستند اما سرفیس استودیو 2 اواخر سال جاری در کنار سرفیس هدفون به فروش خواهد رسید. برای کسب جزئیات بیشتر به فروشگاه مایکروسافت مراجعه کنید. انتظار می رود نسل بعدی سرفیس پرو از حاشیه کمتری همچون آیپد پرو جدید برخوردار شود.
advertising