طراحی جدید سرفیس پرو این بار با کیبورد باریک‌ تر

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/09/07
طراحی جدید سرفیس پرو این بار با کیبورد باریک‌ تربراساس آخرین خبرها از پتنت جدید مایکروسافت، ظاهرا این شرکت درنظر دارد سرفیس پرو را با کیبوردی با طراحی باریک‌تر به بازار عرضه کند.

به‌نظر می‌رسد باید منتظر معرفی سرفیس‌ پرو با طراحی جدیدتری در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار باشیم. آخرین اطلاعات به‌اشتراک‌ گذاشته‌ شده از طریق پتنت مایکروسافت، خبر از باز طراحی سرفیس‌ پرو با کیبوردی با ضخامت باریک‌تر می‌دهد.

جزئیات مربوط به مستندات پتنت تاچ‌کاور مایکروسافت سرفیس‌پرو توسط WindowsUnited به‌اشتراک گذاشته شده است که خبر از طراحی دستگاهی با صفحه‌ کلید جدیدتر و باریک‌تری می‌دهد. همچنین به‌نظر می‌رسد که ظاهرا مایکروسافت، در حال تلاش است تا ترک‌ پد را مستقیما به بوردی که مربوط به کیبورد است وصل کند.

مایکروسافت سعی داشته که سرفیس‌پرو تاچ‌کاور را با صفحه‌ کلید باریک‌تر به بازار عرضه کند؛ ولی یکی از نکات مورد توجه این شرکت،‌ توسعه‌ی کیبورد سرفیس در سال‌های اخیر بوده است. از زمان سرفیس‌پرو ۴ تا سرفیس‌پرو ۶، شاهد طرح‌ های توسعه‌ ای برای کیبورد دستگاه‌‌ های سرفیس‌ پرو مایکروسافت بوده‌ ایم و تایپ کاورهای قدیمی‌ تر هنوز روی دستگاه‌های جدیدتر کار می‌کند.

طراحی باریک‌تر کیبورد با شایعه‌هایی که پیش از این در مورد طرح‌های توسعه‌ی مایکروسافت برای باطراحی سرفیس‌پرو منتشر شده بود، مطابقت دارد. منابع آگاه از برنامه‌های مایکروسافت به Verge اعلام کرده‌اند که این شرکت در تلاش است تا مدل‌ها‌ی جدیدی را با پشتیبانی از USB-C و حاشیه‌ی باریک نمایشگر و طراحی گردتر همانند سرفیس‌گو معرفی کند. انتظار می‌رود مایکروسافت، سرفیس پرو با طراحی جدید خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی کند.
advertising