مانیتور 65 اینچی گیمینگ 4K G-Sync HDR 144Hz انویدیا معرفی شد

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/12/19
مانیتور 65 اینچی گیمینگ 4K G-Sync HDR 144Hz انویدیا معرفی شدمانیتور 65 اینچی گیمینگ 4K G-Sync HDR 144Hz انویدیا با قابلیت‌های منحصر به فرد خود یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای گیمرهاست، هرچند قیمت بالایی دارد.

فرض کنید همین حالا بهترین کامپیوتر گیمینگ خود را سر هم کرده‌اید و تنها چیزی که باقی مانده تا تجربه کاربری شما را به حد اعلا برساند مانیتور است. اگر به سایت‌های مختلفی سری بزنید، متوجه می‌شوید که گزینه‌های زیادی برای انتخاب کردن وجود دارد.

اما کدام محصول را باید انتخاب کنید؟ همه چیز به اولویت‌های خودتان بر می‌گردد. آیا نرخ تازه‌سازی را به خروجی فریم بر ثانیه ترجیح می‌دهید؟ آیا فکر می‌کنید رزولوشن مهم‌تر از گرافیک است؟

اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر برای گیمینگ هستید می‌توانید روی مانیتور ۶۵ اینچی جدید انویدیا 4K G-Sync HDR 144Hz حساب کنید. البته همان طور که می‌توانید حدس بزنید، این دستگاه قیمت بسیار بالایی دارد.

قابلیت‌ها


مانیتور 65 اینچی گیمینگ 4K G-Sync HDR 144Hz انویدیا معرفی شد

قابلیت ها مانیتور 65 اینچی گیمینگ


ویژگی های کلیدی این مانیتور از قرار زیر است:

BECOME A LEGEND: آماده تجربه‌ای افسانه‌ای و شدیدا واقع‌گرایانه در حوزه گیمینگ باشید. این مهم با کمک قابلیت G-Sync HDR انویدیا ممکن شده است.

VESA Certified Display HDR 1,000: سیستم نمایش DisplayHDR 1000 با گواهی VESA روشنایی‌ای معادل ۱۰۰۰ نیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که کاملا شفاف، رنگارنگ و با کنتراست بالاست. این سیستم بالاترین سطح HDR در میان سیستم‌های نمایشی موجود در بازار را دارد.

GAME WITHOUT GHOSTING: تازه‌سازی سریع با حداکثر نرخ ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ ۴ میلی ثانیه با کمک G-Sync HDR انویدیا به شما اجازه می‌دهد دقیقا همان طوری که توسعه‌دهنده مدنظر داشته محتواها را تجربه کنید. قابلیت G-Sync HDR همراه با کارت گرافیک GeForce بهترین عملکرد را دارد. این سیستم مشکلات متداول نمایشی مثل گیر کردن، محو شدن و پرش را از بین می‌برد تا تجربه‌ای یکنواخت داشته باشید.

CUTTING-EDGE VISUALS: رزولوشن 4K UHD (با ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) کیفیتی شگفت‌آور را در این نمایشگر ۶۵ اینچی به وجود می‌آورد. پنل MVA به شما اجازه می‌دهد بدون از دست دادن کیفیت، بازی‌های خود را از هر زاویه‌ای که می‌خواهید انجام دهید.

CINEMATIC COLOR: طیف رنگی ۹۵ درصدی DCI-P3 اشباع رنگ بی‌نظیری دارد. این سیستم همان فضای رنگی خاصی را به نمایش می‌گذارد که نظیر آن را در سینماهای دیجیتال می‌بینیم.

ALL-IN-ONE ENTERTAINMENT: سیستم NVIDIA Shield به شما اجازه می‌دهد فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود را با رزولوشن چشم‌نواز 4K UHD تماشا کنید.

UNPARALLELED RESPONSIVENESS: تاخیر بسیار پایین این نمایشگر با دقت و سرعت مانیتورهای مخصوص ورزش‌های الکترونیک برابری می‌کند تا برتری قابل توجه‌ای نسبت به رقبا داشته باشد.

قیمت مانیتور 65 اینچی گیمینگ


اگرچه این محصول در حال حاضر فقط در آمریکا موجود است، ولی قیمت آن بسیار بالاست و برای خریدش باید ۴۹۹۹ دلار هزینه کنید. این قیمت با هر مقیاسی که حساب کنیم خیلی زیاد به نظر می‌رسد.

البته این دستگاه یکی از قوی‌ترین محصولات موجود در بازار است، اما باید دید که آیا این قیمت‌گذاری تاثیری بر اقبال عمومی کاربران نسبت به نمایشگر جدید انویدیا خواهد گذاشت یا نه.
advertising