کیسی خاص از کولرمستر MasterCase H500M

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/08/07
کیسی خاص از کولرمستر MasterCase H500Mظاهر سنتی کولر مستر با ابعادی کوچکتر از بسیاری از مسترکیس های موجود، اما همچنان جذاب! تنها جملاتی که در نگاه نخست به کیس MasterCase H500M در ذهن شما پدیدار خواهند شد.

Cooler Master به تازگی کیسی نیمه حرفه ای را به سبد کالا خود افزوده است که با ظاهر خانواده H500، در ابعادی کوچکتر تولید شده است. طراحی آن بر اساس وزن و ابعاد کمتر بوده و پنل کناری آن همچنان با متریال های شفاف تولید شده است.

کیسی خاص از کولرمستر MasterCase H500M
در پنل جلویی نیز شاهد استفاده از طراحی توری مانند هستیم. این محصول علاوه بر پشتیبانی از 7 اسلات توسعه و 2 کارت گرافیک، می تواند از نصب عمودی کارت گرافیک نیز پشتیبانی نماید. تمامی مادربرد های Mini-ITX, Micro-ATX, ATX, E-ATX در آن قابل نصب بوده و باید بدانید که MasterCase H500M امکان نصب درایو ODD را نخواهد داشت.

امکان نصب حداکثر 8 ذخیره ساز (مدل های 3.5 و 2.5 اینچی) در این مدل لحاظ شده و 2 عدد فن 20 سانتی متری به صورت پیشفرض در جلوی کیس تعبیه شده است؛ این فن ها با نهایت توان 800 دور در دقیقه، دارای کانکتورهای 3 پین مجزا برای استفاده از قابلیت LED RGB هستند. همچنین یک فن 14 سانتی متری نیز در عقب کیس نصب شده است که به گشتاور حداکثر 1200 دور در دقیقه خواهد رسید.

در بخش بالا و جلوی کیس می توانید از تمامی رادیاتورهای مایع با ابعاد 120 الی 360 میلی متر استفاده نمائید. منابع تغذیه به طول 200 میلی متر، کارت گرافیک هایی به طول 412 میلی متر، خنک کننده های بادی با ارتفاع 190 میلی متر و با نگاهی دقیق تر به پشتیبانی از خنک کننده مایع، متوجه خواهید شد که MasterCase H500M برای پشتیبانی از سخت افزارهای داخلی بسیار خوب مهندسی شده است.
advertising