کیبورد XPG INFAREX K20 مناسب برای گیمرهای حرفه ای

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/11/04
کیبورد XPG INFAREX K20 مناسب برای گیمرهای حرفه ایچه انتظارهایی از یک صفحه کلید مخصوص بازی دارید؟ قیمت مناسب، کارایی و طول عمر بالا، ظاهر زیبا و جذاب، فناوری های اختصاصی، عملکرد حرفه ای و شایسته نام "گیمینگ" ... تمام این موارد را به صورت یکجا می توانید در صفحه کلید مخصوص بازی XPG INFAREX K20 پیدا کنید. XPG INFAREX K20 عضوی از خانواده XPG شرکت خوش نام ADATA است که خوشبختانه با قیمت تمام شده مناسب به نسبت رقبا، و امکانات قابل قبول، در بازار ایران نیز به فروش می رسد.

این محصول دارای میکروسوئیچ های مکانیکی پیشرفته نوع (Kailh Mechanical) است. یکی از برجسته ترین قابلیت های این سوئیچ در طول عمر بالای آن نهفته است؛ نرخ شکست 50 میلیون کلیک که در بسیاری از مدل های مشابه، بین 20 الی 40 میلیون کلیک است. صفحه کلید XPG INFAREX K20 دارای بدنه مشکی و طراحی مهندسی شده ارگونومیک است؛ به عنوان مثال فاصله کلید ها و برداشته شدن جایگاه استراحتگاه دست، گیمرها را در وضعیت بهتری قرار می دهد.

همانند یک صفحه کلید مخصوص بازی-استاندارد، XPG INFAREX K20 نیز به 104 کلید مجهز شده است. بسیاری از قطعات سخت افزاری و تجهیزات جانبی، این روزها بدون فناوری LED RGB بی معنی هستند؛ ADATA نیز با نظر به این مسئله، کیبورد گیمینگ خود را به دیودهای LED RGB مجهز کرده است. این فناوری، با 11 ضربان متفاوت همراه است؛ برای مدیریت و کنترل ساده این بخش، 3 کلید در اختیار شما قرار دارد؛ یک کلید به منظور انتخاب وضعیت ضربان و 2 کلید دیگر نیز امکان شدت روشنایی را برای گیمرها فراهم خواهند کرد.

بازی های هیجان انگیز و اکشن، و یا زمانی که در موقعیتی حساس از بازی هستید، می تواند با فشردن چند کلید به صورت همزمان توسط گیمرها همراه باشد؛ صفحه کلید های معمول و ساده، در این وضعیت تنها یک پیام را ارسال کرده و از این رو شما بازنده آن بخش خواهید بود! اما در XPG INFAREX K20، داستان به گونه دیگری است؛ این کیبورد گیمینگ با دارا بودن قابلیت Anti-Ghosting، می تواند در صورت فشردن چند کلید، پیام ها را دسته بندی کردی و تمامی دستورات را اعمال نماید.

اگر شما هم از آن دسته گیمرهایی هستید که در حین بازی به گوش دادن موسیقی مشغول می شوید، می توانید روی توانایی های مولتی مدیای XPG INFAREX K20 در این زمینه حساب کنید. ADATA دارای کلید های دسترسی فوری به بخش های مدیریتی مولتی مدیا است که بدون نیاز از خارج شدن از بازی، می توانید از آنها استفاده نمائید. این محصول دارای یک کابل بافته شده است که در انتهای آن، رابط USB با پوشش طلا قرار گرفته است. طول عمر بالای کابل و ارسال سریع دستورات، از جمله ویژگی های این کابل و رابط انتهایی آن خواهند بود. این محصول برای نخستین بار در اردیبهشت سال 97 معرفی شده و راهی بازارهای جهانی شد؛ XPG INFAREX K20 با طراحی ارگونومیک، ظاهری زیبا، استفاده از دیودهای LED RGB، کابل و درگاه با کیفیت و استفاده از فناوری های خاص بازی مانند Anti-Ghosting، در کنار قیمت مناسب به نسبت رقبای خود، می تواند انتخابی کامل و جذاب برای گیمرها باشد.
advertising