با اسپیکر قدرتمند TUK کانتو آشنا شوید

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/10/29
با اسپیکر قدرتمند TUK کانتو آشنا شویدنمایشگاه Rocky Mountain Audio Fest یا همان RMAF امسال از 5 تا 7 اکتبر در شهر دنور، ایالت کلرادو در آمریکا برگزار شد. در این نمایشگاه، Kanto از جدیدترین محصول بالارده خود، اسپیکر TUK رونمایی کرد.

در نمایشگاه Rocky Mountain Audio Fest سال 2018، شرکت کانتو (Kanto) از سیستم اسپیکر استریو قدرتمند TUK با قابلیت اتصال بی‌سیم رونمایی کرد. TUK بهترین سیستم صوتی استریویی است که تا امروز توسط کانتو معرفی شده و ترکیبی از یک صدای استثنایی با امکان اتصال از راه‌های متفاوت به همراه کنترل از راه دور را فراهم می‌کند. اسپیکر پرقدرت TUK امکان پخش و استریم موسیقی از طریق اتصال بی‌سیم بلوتوث با کیفیت بسیار بالا را به لطف فناوری HD و AAC کوالکام و ورودی‌های صورتی آنالوگ و دیجیتال فراهم می‌کند.

علاوه‌براین TUK دارای پورت‌های آمپلی‌فایر و ورودی فونو (برای کابل‌های RCA) نیز می‌باشد. اسپیکر TUK برای استفاده در محیط‌های کوچکتر و اتصال به سیستم دستکاپ نیز مناسب است، چرا که دارای یک آمپلی‌فایر هدفون در داخل و USB تبدیل دیجیتال به آنالوگ نیز می‌باشد.

Brett Smalley مدیر بازاریابی کانتو درخصوص محصول جدید این شرکت گفته است:

ما استفاده از TUK را بسیار آسان کردیم. این سیستم صوتی جمع‌وجور به شنونده اجازه می‌دهد تا صدایی با کیفیت بالا را در سطحی که معمولاً گوش می‌دهد از طریق یک بلندگوی جدا گوش دهد.

بلندگوی TUK دارای یک تیوتر ترانسفورمر محرک هوا (AMT) در ابعاد 28x35 میلیمتر است که جدیداً طراحی شده و از یک دیافراگم کم حجم چین‌دار استفاده می‌کند تا هوا را به جلو و عقب حرکت دهد. این پیکربندی تأثیر مستقیمی در کیفیت صدا و وضوح و شفافیت خروجی خواهد داشت. تیوتر AMT با قرار گرفتن در کنار ووفر و یک آمپلی‌فایر استریو با قدرت 65 وات در هر کانال تکمیل شده است. البته طراحی آمپلی‌فایر به گونه‌ای است که تعادل صدای بسیار خوبی ایجاد کرده است.

همانطور که پیش‌تر عنوان شد علاوه‌بر اتصال بلوتوث، TUK دارای ورودی‌های آنالوگ، یک ورودی دیجیتال اپتیکال، یک ورودی USB DAC و ورودی RCA phono است. TUK خروجی جک هدفون 3.5 میلیمتری دارد و یک خروجی ساب‌ووفر به همراه فیلتر بالاگذر قابل انتخاب و خروجی USB شارژ نیز ارائه می‌کند. طراحی این دستگاه بسیار زیبا و مینیمالیستی است و در رنگ‌های مشکی مات و سفید مات که برای هر فضایی مناسب خواهد بود، عرضه می‌شود. به همراه این دستگاه، کنترل آن، پوشش پارچه‌ای مشبک مغناطیسی قابل جداشدن، سیم‌های بلندگو، سیم برق، کابل RCA و 3.5 میلیمتری و کابل USB DAC نیز در درون جعبه عرضه خواهد شد.

Kanto اعلام کرده است که دستگاه جدید خود را از ماه ژانویه سال 2019 و با قیمت 799 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.
advertising