آشنایی با لوازم جانبی اچ پی برای موبایل الیت ایکس 3

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/10/13
آشنایی با لوازم جانبی اچ پی برای موبایل الیت ایکس 3اچ‌پی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل از لوازم جانبی جدید موبایل الیت ایکس 3 که ویندوز 10 را اجرا می‌‌کند، رونمایی کرد.

پس از اینکه اچ‌پی از تبدیل شونده‌ی 2 در 1 خود با نام پرو ایکس 2 در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال رونمایی کرد، این شرکت همچنین یک سری لوازم جانبی برای موبایل الیت ایکس 3 ویندوز 10 (HP Elite X3) خود معرفی کرده است.

دو مورد از لوازم جانبی اچ‌پی الیت ایکس 3، از این محصول برای کار در محیط‌ های اداری و تجاری بهره می‌برند. نام این دو محصول به شرح زیر است:
آشنایی با لوازم جانبی اچ پی برای موبایل الیت ایکس 3

1- HP Elite x3 Mobile Scanning Solution
2- HP Elite x3 Mobile Retail Solution


این دو محصول امکان اسکن بارکدها را در محیط‌های فروشگاهی فراهم می‌کنند و علاوه بر این می‌توان از قیمت لحظه‌ای موارد مختلف آگاه شد. سپس کاربر می‌تواند با اتصال الیت ایکس 3 به داک مخصوص آن را به عنوان یک رایانه‌ی رومیزی به کار ببرد و داده‌های مختلف را مرور کند.

اچ‌پی در مورد این دو محصول جانبی اینگونه توضیح می‌دهد:

ساختن این لوازم جانبی برای الیت ایکس 3 که در سال گذشته معرفی شد، باعث می‌شود تا بتوان از این دستگاه علاوه بر استفاده‌های شخصی و استفاده‌ی کاری ساده، در محیط‌های فروشگاهی و تجاری نیز بهره گرفت.

اما علاوه بر دو محصول جانبی مورد اشاره در بالا، اچ‌پی همچنین دو دستگاه جانبی دیگر برای الیت ایکس 3 معرفی کرده است:

3- داک یو اس‌ بی سی اچ‌ پی الیت


4- هاب مسافرتی یو‌ اس‌ بی سی اچ‌ پی


داک یواس‌بی سی امکان اتصال به چندین نمایشگر یا چندین دستگاه مختلف را فراهم می‌کند و علاوه بر این الیت ایکس 3 را شارژ می‌کند. هاب مسافرتی یواس‌بی سی نیز یک سری درگاه اضافه برای استفاده الیت ایکس 3 فراهم می‌کند که می‌توانید در هنگام سفر و در حرکت نیز لوازم مورد نیازتان را به ایکس 3 متصل کنید. این روش نیز به طور همزمان می‌تواند محصول مورد بحث را شارژ کند.

دو محصول HP Elite x3 Mobile Scanning Solution و HP Elite x3 Mobile Retail Solution عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند آن‌ها را به ترتیب با قیمت 329 دلار و 999 دلار خریداری کنند. همچنین لوازم جانبی HP Elite x3 Mobile Retail Solution به صورت یک پکیج به همراه الیت ایکس 3 نیز عرضه می‌شود.

داک یواس‌بی سی اچ‌پی الیت از ماه مارس و با قیمت 149 دلار به بازار عرضه خواهد شد و هاب مسافرتی یواس‌بی سی از همین حالا و با قیمت 49 دلار به فروش می‌رسد.
advertising