خرگوش لوپ حیوان خانگی دوست داشتنی

خواندنیحیوانات خانگی

- 97/09/12
خرگوش لوپ حیوان خانگی دوست داشتنی

خرگوش لوپ Lop Rabbit


خرگوش های لوپ حیواناتی فعال و اجتماعی هستند. آنها به برقراری ارتباط با انسان علاقه داند و از این کار لذت میبرند. خرگوش های لوپ حیوانات آرامی هستند و حیوان خانگی خوبی محسوب میشوند. این نژاد هم در داخل خانه و هم در بیرون خانه میتوانند زندگی کنند، البته به شرطی که سرپناه مناسبی در برابر گرما ، سرما و باران و برف داشته باشند. آنها هوای گرم را طاقت نمی آوردند و باید در کنارشان بطری آب یخ زده و یا خنک کننده ای (پنکه، کولر،...) قرار دهید. خرگوش لوپ خرگوش بازیگوش به حساب می آید و بهتر است برای سرگرم کردنشان چند تکه اسباب بازی در اختیارشان بگذارید. بهتر است بدانید که معمولا تا 5 و یا 7 سال عمر میکنند و در هر بار زایمان میتوانند تا 12 بچه به دنیا بیاورند

پیشینه


پیشینه ی این خرگوش ها به سال های 1850 برمیگردد، وقتی که خرگوش لوپ انگلیسی و خرگوش باترفلای با یکدیگر جفت خوردند. از همان موقع خرگوش لوپ فرانسوی در سرتاسر اروپا محبوب شد و در اوایل 1970 به امریکا فرستاده شد.

مشخصات خرگوش لوپ


حداکثر وزن این خرگوش 4 کیلو و نیم است (10 پوند). پاهای کوتاه و بدن تنومند و عضلانی ای دارد. گوش ها کوتاه و آویزان هستند و با موهای متراکم پوشیده شده اند.

انواع رنگ خرگوش های لوپ


حدود 19 رنگ بندی برای این نژاد خرگوش در نظر گرفته شده است؛ رنگ هایی مثل مشکی، خاکستری، نقره ای است.

مراقبت و نگهداری از خرگوش لوپ


بهتر است بدانید که این خرگوش‌ها بسیار اجتماعی هستند و تمایل زیادی دارند تا با شما بازی کنند. شما باید با آن‌ها صحبت کرده، بازی کنید و برای یک دوره زمانی کنارشان باشید، در غیر این صورت آن‌ها بسیار تنها می شوند. خرگوش ها دوست ندارند بلند شوند، اما اگر می خواهید این کار را بکنید، آن‌ها را از راه درست بلند کنید. برای این کار یک دست در پشت پاهای جلو و دست دیگر در پایین لگن خرگوش قرار دهید. اگر نمی‌توانید برای خرگوش لوپ خود وقت بگذارید و مجبورید او را برای مدت زمان طولانی تنها بگذارید، یک خرگوش لوپ دیگر بگیرید تا با یکدیگر سرگرم شوند.
این مقاله نگاه گسترده‌ای به نحوه مراقبت از خرگوش لوپ داشت. همیشه به یاد داشته باشید که خرگوش به شما به عنوان پناهگاه نگاه می‌کند و انتظار عشق دارد، بنابراین یک صاحب مسئولیت پذیر باشید و او نیز یک حیوان خانگی دوست داشتنی برای شما خواهد بود.
advertising