فال پی ام سی این هفته از شنبه 17 خرداد تا جمعه 23 خرداد

خواندنیطالع بینی

- 99/03/17
فال پی ام سی این هفته از شنبه 17 خرداد تا جمعه 23 خرداد

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


پیشنهادی به شما شده یا خبری به شما گفته می شود، منتظر جواب از طرف شما هستند، در پاسخگویی عجله نکنید، نکات مهمی هست که باید به آن درست فکر کنید. از گذشته درس بگیرید و آینده را هم در نظر داشته باشید. ممکن است اشتباهات شخصی شما را به یک دردسر بیندازد، به جای بدتر کردن اوضاع، همان کاری را انجام بدهید که درست تر است.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


با وجود آنکه در ابتدا همه چیز خوب به نظر می رسد به زودی متوجه خواهید شد که تصویر نادرستی داشته اید حتی احساس می کنید استدلال‌هایتان نادرست بوده‌اند، لازم است همین حالا توقف و فکر کنید، تا زمانی که به شرایط آرام برنگشته‌اید هیچ قدمی بر ندارید در حین انتخاب راه از فردی کمک بگیرید حواستان به باز شدن در بسته روبروی‌تان باشد.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


شما آنقدر بر خود مسلط هستید که احساسی را که در رابطه با شخصی در ذهن دارید قبول کرده و به خود بقبولانید که این مرحله در شرف پایان است. قدرت تصورتان شما را قادر می سازد تا یک رویا و خیال را به واقعیت تبدیل کنید. این روزها مضطرب هستید نمی دانید باید از ندای دلتان پیروی کنید یا ندای عقلتان. به احساساتتان اعتماد کنید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


اطلاعات و اخباری دریافت می کنید که چندان محکم و قابل اعتماد نیستند ممکن است چیزی که امروز فکر می کنید درست است فردا اشتباه از آب در بیاید. بهتر است وقتتان را تلف نکنید هرچه زودتر خودتان دست به کار شوید و اطلاعاتی را که می خواهید بدست بیاورید. بخاطر برخی مشکلات و موانع پیش بینی نشده به اجبار تغییراتی در برنامه‌هایتان ایجاد می شود.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


به دنبال آرزوها رفتن، جسارت و پشتکار می خواهد که شما هر دو را دارید، کافی است اندکی صبورتر باشید و شکایت نکنید، با دیگران رو راست باشید و خواسته‌هایتان را بی پرده و شفاف بیان کنید، ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید، بیهوده شما را از رسیدن به خواسته‌هایتان دور می کند، حواستان باشد به کم راضی نشوید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


به دنبال راه فراری هستید تا از این مرحله نا آرام زندگی تان بگذرید، به یاد داشته باشید که زندگی عاری از عشق پوچ و غیر قابل تحمل هست. برای آگاهی از میزان صداقت و دوستی دیگران آن‌ها را بیازمایید. با هر فردی که ادعای دوستی و محبت دارد معاشرت نکنید. به امید دیگران فرصت های ناب زندگی‌تان را از دست ندهید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


قرار ملاقات بسیار مهمی پیش رو دارید. ممکن است شرایطی را تجربه کنید و مجبور شوید اجرای برخی تصمیماتتان را به وقت دیگری موکول کنید. زندگی‌تان دستخوش تغییراتی است و مجبور به برنامه ریزی دوباره خواهید شد. نگرانی به دل راه ندهید، بسیار خوب است اگر به خودتان اجازه دهید که کارهای جدید را امتحان و تجربه کنید. به جای حرف زدن، عمل کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


در حال حاضر اهدافتان فراتر از دسترستان قرار دارند. بهتر است برای مدتی فکر تفریح را از ذهن خود بیرون کنید، شما کارهای مهمتری دارید که باید انجام دهید و زمان به سرعت در گذر است. شما از پس کارها به خوبی بر خواهید آمد علی رغم آنکه اندکی به تعویق افتاده‌اند. بهتر است با جریان تغییرات زندگی همگام پیش بروید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


ﻣﺸﻐﻠﻪ ﮐﺎﺭﯾ‌ﺘﺎﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻭﻗﺖ سر خاراندن هم نخواهید، ﺍﯾﻦ ﻣﻘﺪﻣﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﺮﮐﺖ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ دلخواﻫﺘﺎﻥ است. تصمیم ﮔﯿﺮﯼ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ رﺍ با اطلاعات کافی و ﻣﺤﮑﻢ ﺍﺗﺨﺎﺫ ﮐﻨﯿﺪ . ﺩﭼﺎﺭ ﺣﺲ ﺩﺭﻣﺎﻧﺪﮔﯽ ﻧﺸﻮﯾﺪ ﻭ به خود شک نداشته ﺑﺎﺷﯿﺪ، ﻣﻄﻤﺌﻦ باشید ﮐﻪ ﺍﺯ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺍﻃﺮﺍﻓﯿﺎﻥ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﻨﺪ خواهید شد. به عقب ﺑﺮﻧﮕﺮﺩﯾﺪ.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


این روزها آرامش خاصی در رفتار و کلامتان موج می زند که نشات گرفته از سلامت نفس شماست. دلتان می خواهد وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهید و از کم کاری و تقلب گریزانید. اگر کمی بلند پرواز نبودید شاید زودتر به اهدافتان می رسیدید، حالا وقت آن رسیده که به خودتان کمی آسان تر بگیرید با دوستانتان بیشتر وقت بگذرانید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


به آینده خوش بین باشید. از دوستی قدیمی که به گردن شما حق دارد یاد کنید. به زودی خبری خوش به شما خواهد رسید. غرور بی حد بزرگترین اشتباهتان است از لجبازی دست بردارید و با فکر و اندیشه کارها را سامان دهید. از خطر کردن در امور مالی بپرهیزید، جبران آن از شما نیرو دو چندان می گیرد که حالا در توانتان نیست.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


نوزادی در راه هست که با خودش برکت و شادی می آورد، روزهای خوش در انتظارند. این روزها بدون وقفه از خودتان کار کشیده‌اید کمی به خودتان استراحت بدهید. برای رفتن به یک سفر برنامه ریزی می کنید. طلبی که دارید گر چه با تاخیر اما با سود خواهد شد. برای یک مشکل قانونی به دادگاه خواهید رفت و شما برنده خواهید شد.
advertising