فال پی ام سی این هفته از شنبه 17 اسفند تا پنج شنبه 29 اسفند

خواندنیطالع بینی

- 98/12/23
فال پی ام سی این هفته از شنبه 17 اسفند تا پنج شنبه 29 اسفند

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


به زودی فردی در سر راهتان قرار می گیرد که با وی پیوند دوستی برقرار می کنید، این دوست تازه دنیایی از خوبی و مهربانی با خود دارد و دیدگاهش نسبت به همه چیز مثبت است.گذشت و فداکاری نسبت به شخصی که یک اشتباه را بارها تکرار کرده بی معنی است، از حقوقِ حقه ی خود چشم پوشی نکنید، او به حد کافی شما را از خود آزرده خاطر کرده.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


در مورد مشکل مالی درخواست وام می تواند مشکل گشا باشد، مراقب باشید فرصت را از دست ندهید. روحیه و سلیقه شما با هر نوع موسیقی سازگار نیست، تنها برای خوشامد دیگران چیزی را که دوست ندارید تایید نکنید. خودتان که باشید دیگران بیشتر دوستتان دارند. دلتان می خواهد در زندگی تان تغییر و تحول ایجاد شود، یادتان باشد تنها دوست داشتن کافی نیست.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


برای رسیدن به نیتی که در سر دارید باید کمر همت ببندید تا به مقصود برسید، شما سزاوار موفقیت و شادی هستید کافی است عزمتان را جزم کرده با قدم های استوار پیش بروید. اینقدر بیهوده با خودتان حرف نزنید گوشی تلفن را بردارید و با شخص که می دانید تماس بگیرید. تغییرات چشم گیر در همه امور زندگی تان خواهید دید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


اجازه ندهید احساس کینه در وجودتان ریشه بگیرد. مطالعاتان را بیشتر کنید. بی منظور حرفی زده اید و دلی را شکسته اید عذر خواهی کمترین کاری است که می توانید بکنید از زیر آن طفره نروید. همین روزها خبری دریافت می کنید که بسیار شادتان می کند، بعد از شنیدن این خبر تمهیداتی فراهم می آید تا به سفری چند روزه بروید از این سفر نهایت استفاده را ببرید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


انفاق کنید بخصوص نسبت به شخصی که بخوبی با وضعیت او آشنا هستید و می دانید کم درآمد اما آبرومند است. این روزها شما بخاطر ضربه های احساسی چند وقت پیش بسیار سخت گیر شده اید، در حد معقول سخت گیری درست است اما اگر از مرز منطق گذشت دردسر ساز خواهد شد، یا فعلا وارد رابطه ای نشوید یا اگر شدید مرزها را درست تعریف کنید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


با دقت و ریز بینی به اطراف در مسیری درست قرار می گیرید. در موردی عاطفی مراقب باشید به بیراهه کشیده نشوید. سفری برای شما رقم خورده است، این سفر باعث می شود که به خودتان بیاید و با نگاهی به گذشته متوجه تند خویی ها و اشتباهاتتان بشوید، نیاز به اظهار پشیمانی و ندامت نیست، همین که خوش رویی پیشه رو کنید او گذشته ها را فراموش خواهد کرد.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


در مورد موضوعی که فکرتان را مشغول کرده درهای سعادت و خوشبختی به رویتان باز خواهد شد. دست به کاری خواهید زد و آن را با موفقیت به سرانجام خواهید رساند. فرصت ها را از دست ندهید. در موردی عاطفی شخصی با نادانی در کار شما سنگ می اندازد، با صبر و حوصله و ‌توضیح به موقع شما شک و شبهه ها از بین خواهد رفت. در انتخاب کلمات دقت کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


اندیشه ی اینکه دست به کاری بزرگ بزنید همه ی زندگی تان را تحت الشعاع خود قرار داده، در نظر داشته باشید که انجام این کار نیازمند یک همراه است، همراهی که از جهات مختلف توانایی های بالایی داشته باشد و از ریسک کردن واهمه ای به دل راه ندهد. کمترین تردیدی به خود راه ندهید. احساسات تان را با کمک گرفتن از زبان شیرین تان بیان کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


نیتی در دل دارید، اطمینان داشته باشید که عاقبت خوش این کار تغییرات بسیاری را در زندگی تان به وجود می آورد. اتفاقات پیش آمده ی این اواخر خودخواهی و غرور بیش از حدتان را از بین برده، به هنگام نیاز کمک بطلبید و با خودتان مهربان تر باشید، همین روزها فردی که مدت مدیدی است از او بی خبرید به طور ناگهانی و بی خبر به سراغتان می آید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


تمام کینه ها و کدورت ها را دور بریزید بدین ترتیب دیگران هم راحت تر دوستتان خواهند داشت. با آغوش باز پذیرای شخصی باشید که در گذشته بسیار برایتان مهم بوده، حرفی از گذشته به میان نیاورید هر دوی شما بهای اشتباهاتتان را پرداخته اید. پیشنهاد کاری یا مالی به شما می شود آن را به فال نیک بگیرید، بدون شک می توانید به موفقیتهای شایان توجهی دست پیدا کنید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


برای تصمیمی که می خواهید بگیرید حتما” نظر خانواده را مد نظر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که همیشه خودخواهی بیش از حد کار دستتان داده است. متاسفانه این اواخر بسیاری از کارهایی را که شروع می کنید قبل از آنکه به نتیجه برسد نیمه کاره رها می کنید. با یک اشتباه دیگران تمام محسناتشان را زیر سوال نبرید. برای صراحت و رک گویی دیگران ارزش قایل شوید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


اگر دوست دارید کاری را که در ذهن دارید به تنهایی انجام دهید، لزومی ندارد در موردش این همه با دیگران صحبت کنید. مشورت کردن با دیگران همیشه لازم و ضروری نیست. مراقب پیشنهادی که به شخصی می دهید باشید و مطمئن باشید که از پس آن بر می آیید وگرنه به مخمصه بدی خواهید افتاد. مقدمات یک سفر برایتان فراهم خواهد شد.
advertising