فال پی ام سی این هفته از شنبه 14 دی تا جمعه 20 دی

خواندنیطالع بینی

- 98/10/14
فال پی ام سی این هفته از شنبه 14 دی تا جمعه 20 دی

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


مدام از اتفاقی که افتاده گله نکنید، چنین طرز فکری شما را به سر منزل مقصود نمی رساند. برای رویارویی با مشکلات جدید شجاعت و حوصله بیشتری داشته باشید. قدم هایی که به سوی اهداف خود بر می دارید باید سنجیده باشد تا در میانه راه دچار مشکل نشوید. از حیله و مکر حسودی بترسید و از او فاصله بگیرید. موفقیت های پی در پی در انتظار شماست.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


زندگی تان کمی پیچیده شده است، برنامه ریزی کنید تا بتوانید بعد از آن با آرامش به کارتان ادامه دهید. گاهی بیش از اندازه در گرفتن تصمیم و یا انجام کاری دقت و احتیاط می کنید به طوری که تبدیل به وسواس فکری می شود در نتیجه فرصت های خوبی را از دست می دهید. دست و دلبازی خوب است به شرطی که به فکر روزهای آینده هم باشید و پس انداز قابل توجهی داشته باشید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


چند روز آینده اتفاق خوبی می افتد که زندگی تان را در مسیر بهتری قرار می دهد. به انتخاب خودتان احترام بگذارید، زندگی را زیاد سخت نگیرید و مطلق گرا نباشید. به شخصی حسادت می کنید و حرفهایی بر زبان می آورید که از شخصیت شما بعید به نظر می رسد. پشت سر دیگران غیبت نکنید، رو در رو به خودش بگویید.اختلافات کاری و شخصی را کنار بگذارید. قدر آنچه را که دارید بدانید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


بدگمانی و سوظن را کنار بگذارید، ممکن است میانه شما را با نزدیکترین دوستان و افراد خانواده بهم بزند. یک پیشنهاد خوب به شما خواهد شد که اگر همه جوانب را بسنجید و آن را قبول کنید به نفعتان خواهد بود. شما مهربان هستید و زود خود را درگیر مشکلات دیگران می کنید. استعداد های خود را قدر بدانید و در پرورش آن بکوشید زمان برای رفتن به مسافرت مناسب نیست. پولی به دست می آورید آن را پس انداز کنید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


انتظار دارید هرگز اشتباه نکنید، یادتان باشد تکرار یک اشتباه بد است وگرنه انسان جایز الخطاست. به خانواده خود اهمیت بیشتری بدهید، هیچ کس بیشتر از خانواده غم شما را نمی خورد. در مسائل مالی احتیاط کنید و بلند پرواز نباشید.از نیازهای معنوی تان غافل نشوید و وقت بیشتری برایش بگذارید.آگاهانه و با اراده قوی تصمیمی که باید بگیرید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


موقعی که عصبانی هستید تصمیم نگیرید. دست از غرور بیجا بردارید. صبر و تحمل یکی از ویژگی های مهم شماست که همچنان باید آن را تقویت کنید. از ریسک کردن نترسید بعضی جاها لازم است که برای رسیدن به هدف شهامت بیشتری داشته باشید. قدر دوستی در اطرافتان را بدانید و در پی جبران محبت هایش باشید. باید راه خود را از حسودان و سخن چینان جدا کنید و بیهوده به حرفهایشان نیندیشید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


برای ادامه تحصیل هیچوقت دیر نیست، شما استعداد خوبی دارید. یک خبر خوب شما را غافل گیر خواهد کرد. مقدمات نیتتان هنوز فراهم نشده و برای اجرای آن بسیار زود است. از تصمیمی که دارید صرف نظر کنید و آن را به موقعیت بهتری واگذار کنید. خوش قلبی بیش از حد شما گاهی کار دستتان می دهد شما به همه اعتماد می کنید، در حالی که بعضی ها به نیت سو استفاده به شما نزدیک می شوند.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


به قول ها و وعده هایی که می دهید عمل کنید تا از شما دلخور نشوند. عشق مفهوم بزرگی دارد نام هر جرقه عاطفی را عشق نگذارید. سرتان به کار خودتان گرم باشد هر کاری را با درایت پیش ببرید و از نظر و تجربه دیگران بهره بگیرید از قرض و وام جز در موارد خیلی ضروری حذر کنید. این روز ها کارهای خلاف عادت انجام می دهید و با لجبازی کاری را خراب می کنید مواظب باشید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


به اختلافات خانوادگی بها ندهید و به آن دامن نزنید، اگر از تنهایی خود ناراحت هستید شاید لازم است چشمان تان را باز کنید. شخصی بسیار دوست دارد که در کنار شما باشد. دلشوره و اضطراب به سراغ تان می آید نفس های عمیق بکشید و مشکل را مرور کنید. انضباط و نظم شما سرمایه عظیمی ست که باید نهایت استفاده را از آن ببرید. برای مشکلات مالی دست خود را جلوی هر کسی دراز نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


نقل مکان برای شما خوب است پس زمان را در نظر بگیرید و اقدام کنید. با شرایط فعلی بهتر است خلاف جهت آب شنا نکنید که خطای محض است. خشونت و تندی را کنار بگذارید تا کار شما درست شود. برای تنوع و تغییر روحیه حتما به یک مسافرت بروید. به زودی گره از کار بسته تان باز خواهد شد. قدر نعمت هایی را که دارید بدانید و اینقدر به نداشته هایتان فکر نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


ورزش را جدی بگیرید. به فکر سلامتی جسم و روح خود باشید. برای اینکه سو تفاهم ها برطرف شود، حرف های خود را رک و صریح به طرف مقابل بگویید و از دادن پیغام و پسغام پرهیز کنید. با یک شکست همه چیز را پایان یافته تلقی نکنید و نا امید نشوید. تغییر شغل در حال حاضر به نفع شما نیست. خبر خوبی برای شما در راه است. به افراد با سابقه تر از خود احترام بگذارید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


شما مهربان و بخشنده هستید،اما اتفاقات این روزها بشدت شما را دچار تردید کرده است. از مگسان گرد شیرینی پرهیز کنید. اگر به تازگی در کار، تحصیل و یا عشق شکست خورده اید اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. شاید بهتر باشد مدتی از جمع ها فاصله گرفته و وقتتان را به تنهایی سپری کنید. نقشه ی بزرگی در سر دارید که با یک شریک مطمئن به سرانجام می رسد.
advertising