فال پی ام سی این هفته از شنبه 30 آذر تا جمعه 6 دی

خواندنیطالع بینی

- 98/09/30
فال پی ام سی این هفته از شنبه 30 آذر تا جمعه 6 دی

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


هرکس که در گوشتان حرف های یاس آور می خواند از خودتان دور کنید، این روحیه شکست خورده و افسرده برازنده شما نیست. خیلی ها چشم امیدشان به شماست، اعتماد به نفستان را بالا ببرید و به دیگران نیز انگیزه بدهید. در موقعیت های مختلف یکسان عمل نکنید. از تعطیلاتی که پیش می آید استفاده کنید و به سفری کوتاه بروید. برای انجام کار نیکی که فرصتش دست می دهد زمان را از دست ندهید.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


زندگی را به خودتان سخت نکنید، اوضاع را هرجور که نگاه کنید همان می شود. صبح که از خواب بیدار می شوید با موسیقی که دوست دارید روزتان را شروع کنید. سنگ صبور یکی از دوستانتان خواهید بود، وقتی به حرفهای او گوش می دهید تازه متوجه می شوید که در زندگی خودتان چه اشتباهی کرده اید. احساس امنیت را به خانه تان بیاورید. برای دوستی قدیمی ارزش بیشتری قائل شوید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


برای تغییرات جدید خود و خانواده تان را آماده کنید. در مورد موضوعی امکان دارد بخواهید احساسی تصمیمی بگیرید اگر کمی منطقی باشید از تصمیمتان پشیمان نخواهید شد، یادتان باشد تا واقعا چیزی اتفاق نیافتاده در موردش با دیگران صحبت نکنید. اگر در خانه یا اجتماع مسئولیتی به شما محول شد بدانید که درحال سنجیده شدن هستید، بی گدار به آب نزنید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


کارهایتان را با تمرکز و دقت بیشتری انجام دهید. برای خرید چیزی گرانقیمت بهتر است دوباره فکر کنید یا با شخصی مشورت کنید. سرمایه گذاری کوچکی را فراموش نکنید، سریع به سود دهی خواهد رسید. سعی نکنید نظر خود را به دیگران تحمیل کنید. همیشه از خودتان انتظار موفقیت نداشته باشید. همان جایی که احساس می کنید به بن بست رسیده اید درها گشوده خواهند شد.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


برای انجام دادن کاری واهمه دارید، همین ترس باعث می شود قدرتتان برای انجام دادن آن کم شود، حتی اگر کاری که انجام می دهید درست از آب در نیاید بهتر از این است که همیشه در فکر انجام آن بمانید. همه در زندگی شان اشتباه می کنند، اگر از حسرت خوردن بترسید بهتر است. به بچه ها فرصت بازی و تفریح بدهید و اگر امکانش را دارید با آنها وارد بازی شوید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


در مورد چیزی که امکان از دست دادنش هست خطر نکنید. در زمینه تخصصی با مشکل مواجه خواهید شد، فقط از افراد متخصص کمک بخواهید . بعضی وقتها سکوت بهترین پاسخ است، حاضر جوابی نکنید. برای بدست آوردن آنچه که در سر دارید باید سخت تلاش کنید. پیشنهادهای زیادی را می شنوید سعی کنید بهترینش را با توجه به وضع موجودتان انتخاب کنید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


اگر شرایط مالی تان اجازه می دهد به دانش آموزی کمک کنید. منتظر نباشید معجزه شود، خودتان آستین هایتان را بالا بزنید و مشغول شوید. عشق به سراغتان می آید یادتان باشد هرچه شناخت بیشتر باشد پشیمانی کمتر است، هر کسی ممکن است شکست بخورد بهتر است تقصیر را به گردن دیگران نیندازید. خرید وسایل شخصی جدید برای روحی تان خوب است.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


تغییر مکان برایتان پیش می آید. ضرر به وجود آمده به زودی جبران می شود به ظاهرتان بیشتر توجه کنید این اواخر کمی بی خیال به نظر می رسید برای امضای قراردادی از یک فرد متخصص کمک بگیرید. در رانندگی احتیاط کنید. در مورد مسئله کاری کنترل اوضاع برایتان سخت می شود دست و پای خود را گم نکنید مسئله را چندبار به دقت مرور کنید تا بهترین گزینه و راه حل را پیدا کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


کارهایتان آنقدر زیاد شده اند که وقت سر زدن به اقوام و دوستان را ندارید. اگر فرزندی دارید که مشغول تحصیل هست با مدرسه ی او در ارتباط باشید. برای یکی از دوستانتان حامی و پناهگاه خواهید بود. وسایل جدیدی برای محل کار یا منزلتان بخرید. برای دادن یک پیشنهاد مراقب باشید پایتان را از اندازه گلیمتان درازتر نکنید، کاری را که میدانید باید انجام دهید به تاخیر نیندازید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


روزگار خوش در راه است از لحظات خوبتان با دوستانتان لذت ببرید و تا می توانید از هر فرصتی استفاده کنید تا سنگینی فشارهای کاری این اواخر را کمتر احساس کنید. اگر کسی برایتان درد و دل کرد آرزوهای او را کوچک نشمارید. اگر کارفرما هستید برای افرادی که زیر دستتان هستند به غیر از حقوق مزایایی را هم در نظر بگیرید. چهره اصلی تان را پشت اخم و نقاب پنهان نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


بر سر قرارهایتان زودتر از موعد حاضر شوید. اگر احساس می کنید از شغلتان خسته شده اید، به شغل دیگری فکر کنید. اگر لازم است کلاسها و دوره های جدید را بگذرانید. باید بتوانید از پس تصمیماتی که می گیرید بر بیایید. به فکر مسافرت باشید تا آب و هوایی عوض کنید. شاید وقت آن رسیده که با آنچه که شما را می ترساند روبرو شوید. اگر بیمه ندارید در فکر داشتن بیمه نامه ای برای خود و اموالتان باشید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


برای اینکه در دل دیگران جایی پیدا کنید سعی کنید آنان را مورد تحسین قرار دهید و نکات مثبت شان را ببینید. لازم است با خودتان خلوت کنید برای رسیدن به آنچه نیت تان هست سعی کنید خلاق و مبتکر باشید حتی اگر این مسئله باعث شود کمی عجیب و غیر عادی به نظر برسید. دور هم بودن را تجربه کنید خودتان را برای تغییر و تحول های مثبت آماده کنید.
advertising