فال روزانه یکشنبه 30 تیر

خواندنیطالع بینی

- 98/04/29
فال روزانه یکشنبه 30 تیر

فال امروز متولدین فروردین


اگر در عذاب، رنج و زحمت هستید نگران نباشید که پس از هر طوفان، آرامشی هست و رسیدن به این آرامش مستلزم زمان است که اگر صبر کنید کامیاب می شوید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


هرگز بدون تحقیق و مشورت اقدام به کاری نکنید و خودسرانه دست به کاری نزنید و در اجرای کارها تحمل و تامل کنید تا دچار زیان نشوید.

فال امروز متولدین خرداد


آینده خوبی در انتظار شماست. سعی کنید خود را به فساد آلوده نکنید که آینده شما بستگی مستقیم به حال شما دارد پس حالت خود را حفظ کنید تا در زندگی درخشش بیشتری داشته باشید.

فال امروز متولدین تیر


هرگز غم روزگار ناپایدار را نخورید و علاقه خود را از جمع مال و ثروت دنیا کم کنید تا از دلهره و اضطراب خلاص شوید. هرگز افسوس چیزی را که از دست داده اید نخورید تا شادمان گردید.

فال امروز متولدین مرداد


به دنبال عشق های مجازی نروید و خود را به عشق های زودگذر دنیوی مشغول نکنید و ارزش خود را حفظ کنید تا دچار یاس و حرمان نشوید.

فال امروز متولدین شهریور


هیچ گاه کار امروز را به فردا واگذار نکنید و در همه حال موقعیت خود را حفظ نمایید و از هر فرصتی که دارید برای انجام کارها استفاده کنید و همواره موقعیت شناس باشید.
فال روزانه یکشنبه 30 تیر

فال امروز متولدین مهر


از بیکاری نگران نباشید، به زودی نگرانی های شما برطرف خواهد شد و به کاری دست خواهید زد که تمام گرفتاری های شما را برطرف خواهد کرد.

فال امروز متولدین آبان


عینک بدبینی را از چشم خود بردارید. باید واقعیت را همان گونه که هست ببینید تا بتوانید قضاوت صحیحی داشته باشید. رفتار خود را با دوستان و نزدیکانتان تغییر دهید.

فال امروز متولدین آذر


هرگز به جز خدای خود چشم امید به کسی نداشته باشید و از کسی طلب چیزی نکنید که آنچه را می طلبید در وجود شماست. پس سعی کنید آنچه را که می خواهید در خود جستجو کنید و همواره با همت خودتان کارتان را انجام دهید تا موفق شوید.

فال امروز متولدین دی


حرکت و تغییر بزرگی در کارهایتان صورت می گیرد و باید خود را آماده کنید تا بهتر با آن روبرو شوید.

فال امروز متولدین بهمن


هرچه بیشتر به نیازمندان یاری برسانید کار خودتان نیز رونق بیشتری می گیرد و موقعیت تان بهتر می شود.

فال امروز متولدین اسفند


مراقب سلامتی خود باشید ممکن است دچار بیماری شوید. بداخلاقی نکنید و سختگیر نباشید. میانه رو باشید.
advertising