فال شبانه چهارشنبه 8 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/08
فال شبانه چهارشنبه 8 اسفند 97

فال امشب متولدین فروردین


اگر در عذاب و رنج و غصه میباشید نگران نباشید که بعد از هر طوفان آرامش است و رسیدن به این آرامش نیازمند زمان است که اگر صبر کنید کامیاب می شوید.

فال امشب متولدین اردیبهشت


موانع و سختی ها را پشت سر می گذارید و به آرامش خواهید رسید. وضع کار و حرفه تان رو به رونق می گذارد و به رفاه دست می یابید.

فال امشب متولدین خرداد


مراقب منفعت‌ ها و فرصت ها که به دست می‌آورید باشید تا آن ها را هدر ندهید. موفقیت ها و راه‌های کوچک پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است.

فال امشب متولدین تیر


سفر کاری که برای پایان یافتن نا امیدی تان است در راه است.در این سفر با افراد سودمند ملاقات خواهید داشت و سود مالی فوق العاده ای نصیب شما خواهد شد.

فال امشب متولدین مرداد


هرگز به فردی که نمی شناسید اعتماد نکنید و عنان اختیار خود را به دست غیر ندهید و آنچه به شما می گویند نسنجیده و بدون تحقیق نپذیرید و با مردم دانا معاشرت کنید تا موفق شوید.

فال امشب متولدین شهریور


شما اواخر روز سرحال تر می شوید و ترغیب می شوید در نگرش های جدی خود تغییراتی داده و کارهای لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید.
فال شبانه چهارشنبه 8 اسفند 97

فال امشب متولدین مهر


خوشبین و امیدوار باشید. شما یا امروز یا به همین زودی ها احساس می کنید که پر انرژی و مثبت اندیش میباشید. زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.

فال امشب متولدین آبان


شاید امروز برای خیلی ها روز استراحت باشد،اما شما شدیدا درگیر برنامه ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خواهید بود.

فال امشب متولدین آذر


همواره در کار خود کوشا باشید و به فعالیت خود ادامه دهید و از رنج و زحمت کار نهراسید و با مشکلات مبارزه کنید تا موفق شوید.

فال امشب متولدین دی


هرگز از کاری که می کنید نا امید نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.

فال امشب متولدین بهمن


ناامیدی را از خود دور کنید و از یاس بپرهیزید تا دلشاد شوید و اگر نظر وصلت دارید از آن نهراسید و اقدام کنید که مبارک است.

فال امشب متولدین اسفند


هرگز غصه روزگار ناپایدار را نخورید و علاقه خود را از جمع مال و ثروت دنیا کاهش دهید تا از نگرانی و اضطراب خلاص شوید.هرگز اندوهگین بابت چیزی را که از دست داده اید نباشید تا شادمان گردید.
advertising