فال روزانه پنج شنبه 16 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/16
فال روزانه پنج شنبه 16 اسفند 97

فال امروز متولدین فروردین


شما اواخر روز سرحال تر می شوید و ترغیب می شوید در نگرش های جدی خود تغییراتی داده و کارهای لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


هرگز از زندگی خود گله نکنید و علت نیک و بد آن را در وجود خود بیابید و در رفع آن بکوشید تا موفق و کامیاب شوید.

فال امروز متولدین خرداد


همواره در کار خود کوشا باشید و به فعالیت خود ادامه دهید و از رنج و زحمت کار نهراسید و با مشکلات مبارزه کنید تا موفق شوید.

فال امروز متولدین تیر


هیچ گاه کار امروز را به فردا واگذار نکنید.از هر فرصت که داری برای انجام کارها استفاده کنید و همواره موقعیت شناس باشید.

فال امروز متولدین مرداد


هرگز به این شاخ و آن شاخ نپرید و به این در و آن در نزنید و خود را آواره و سرگردان نکنید و به کار خود امیدوار باشید که توفیق با شما یار است و با نصایح و یاری بزرگان موفق خواهید شد.

فال امروز متولدین شهریور


خوشبین و امیدوار باشید. شما یا امروز یا به همین زودی ها احساس می کنید که پر انرژی و مثبت اندیش میباشید. زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.
فال روزانه پنج شنبه 16 اسفند 97

فال امروز متولدین مهر


اگر یك بار برنامه ریزی انجام دهید دیگر نمی‌توانید به این راحتی آن را تغییر دهید قبل از اینكه هر برنامه ای ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی كنید.

فال امروز متولدین آبان


تا می‌توانید سرگرم کار و فعالیت باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

فال امروز متولدین آذر


از تحولی که در زندگی شخصی و اجتماعی شما رخ داده است تعجب نکنید و منتظر تحول بعدی نیز باشید که با هر تحولی پیروزی نصیب شما می شود و از این تحول ها بهره مند خواهید شد.

فال امروز متولدین دی


هرگز از کاری که می کنید نا امید نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.

فال امروز متولدین بهمن


ناامیدی را از خود دور کنید و از یاس بپرهیزید تا دلشاد شوید و اگر نظر وصلت دارید از آن نهراسید و اقدام کنید که مبارک است.

فال امروز متولدین اسفند


اگر در عذاب و رنج و سختی میباشید نگران نباشید که پس از هر طوفان آرامش است و رسیدن به این آرامش نیازمند زمان است که اگر صبر کنید کامیاب می شوید.
advertising