فال پی ام سی این هفته از شنبه 29 تیر تا جمعه 4 مرداد

خواندنیطالع بینی

- 98/04/27
فال پی ام سی این هفته از شنبه 29 تیر تا جمعه 4 مرداد

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


دلتان می خواهد هر چیزی که به ذهنتان می رسد را به زبان بیاورید، ولی بهتر است موضوع بحث هایتان را با دقت انتخاب کنید، زیرا می توانند به بحث هایی منجر شوند که خودتان هم دلتان نمی خواهد. شما از آن دسته افرادی هستید که خودشان را یک پا مغز متفکر می دانند و مدام در حال نقشه کشیدن هستند. شاید گاهی زیاده روی کرده باشید و نقشه هایتان درست پیش نرفته باشند ولی این بار ماجرا فرق می کند و ایده های خلاقانه تان واقعا نتیجه خواهند داد. شما در حال حاضر بسیار قدرتمند هستید و اگر لازم شود می توانید حتی کوه ها را هم جابجا کنید. چالش های زندگی هستند که آن را جذاب می کنند و پشت سر گذاشتن آنها به وجود و زندگی شما معنا می بخشد.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


انتظار نداشته باشید که دیگران با افکار و ایده هایتان بی هیچ سوال و جوابی موافقت کرده و با شما همراه شوند، بهتر است ابتدا خودتان این جواب ها را در درونتان پیدا کنید. امروز شما می خواهید بیشترین بهره ممکن را از زمانتان ببرید و در این زمینه خیلی اصرار دارید. شما در آستانه تغییراتی اساسی هستید که علاوه بر خودتان اطرافیانتان و روابطی که با آنها دارید را نیز تحت تاثیر قرار خواهند داد. با وجود این که وسوسه شدیدی شما را به شاخ و برگ دادن به پروژه ای که در دست انجام دارید فرا می خواند، بهتر است آن را آنقدر بزرگ نکنید که کنترلش از دستتان خارج شده و نتایج مورد نظرتان را به دست نیاورید. پس تا می توانید جزئیات اضافه و غیر ضروری را حذف کنید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


پیش از آن که کلمه هایتان را به دقت انتخاب کنید دهانتان را به هیچ عنوان باز نکنید، شما که نمی خواهید در دیگران دافعه ایجاد کنید و با حرف هایتان مخالفت شود، می خواهید؟! کلام همراه با مهربانی و لبخند شما آرامش همه را حفظ خواهد کرد. خیلی برای ذهن ماجراجوی شما سخت است که روی کارهای خسته کننده روزانه تمرکز کند، ولی تنها راه منطقی برای رسیدن به مقصدی که در انتظارش هستید این است که با آرامش و روشمند پیش بروید. به عنوان مثال شاید فکر کنید که باید برنامه کاریتان را به طور کلی متحول کنید، ولی ایجاد برخی تغییرات جزئی و منطقی می تواند خیلی موثرتر و امکان پذیرتر باشد. برای رسیدن به موفقیت رویاپردازی کافی نیست، باید تلاش کنید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر


اکنون زمان خوبی برای یافتن خودتان نیست، الان وقت آن است که خودتان را بسازید. مهم نیست که این کار چقدر مشکل می تواند باشد، همه چیز به این بستگی دارد که تا چه حد به استعدادهای خودتان اطمینان داشته باشید. متاسفانه شما به علت ترس از شکست، خیلی بیهوده توانایی های خوتان را محدود می کنید. به جای این کار چشم هایتان را به هدفتان دوخته و آن را به دست بیاورید. شما به یک قهرمان نیاز ندارید، خودتان قهرمان زندگی خود باشید. در حال حاضر هیچ علاقه ای به توجه به انتظارات دیگران از خودتان ندارید و ترجیح می دهید بی آن که مسئولیت تازه ای بپذیرید و وعده و وعیدی به کسی بدهید به کارهای خودتان رسیدگی کنید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


شما مردادی ها در انجام دادن کارها به صورت انفرادی نیز می توانید موفق باشید، به ویژه اگر صبرتان تمام شده باشد و فکر کنید که دیگران دارند دست و پایتان را می گیرند و سرعتتان را کم می کنند. البته این نیاز فعلی شما به تنهایی بیشتر ناشی از این است که نیاز دارید با کمی استراحت و ریلکس کردن خودتان را شارژ کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد که انرژیتان را به دست آورده و حس کنید برای فتح تمام دنیا هم آماده اید. همیشه بیش از یک راه برای برنده شدن در یک نبرد وجود دارد و امروز راه پیروزی شما از آرامش و صبوری می گذرد و نه از مجادله! با هر روشی که می دانید برای شما جواب می دهد به خودتان و ذهنتان اجازه آرامش بدهید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


مسائلی که ذهنتان را درگیر کرده اند حال امروز شما را به شدت تحت تاثیر قرار داده اند. حتی اگر بتوانید زبانتان را کنترل کنید هم رنگ رخساره خبر می دهد از سر ضمیر! پس زیاد به خودتان فشار نیاورید و با کسی که مورد اعتمادتان است راز دلتان را در میان بگذارید تا با روحی سبک و خیالی راحت روزتان را ادامه دهید. شاید امروز ایده ها و افکارتان با دیگران زیاد هماهنگی نداشته باشند و به نظر آنها متعصبانه رفتار کنید. به همین دلیل هم بهتر است زیاد با دیگران جر و بحث نکنید. کارهایی که در انتظارتان هستند را فراموش نکنید و به ترتیب اهمیت و اولویت به همه آنها رسیدگی کنید تا با خیال راحت آخر هفته خوبی را بگذرانید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر


امروز زبانتان از تیغ شمشیر هم تیز تر است و می توانید با کلامتان زخم هایی عمیق به قلب کسی که دوست دارید وارد کنید و به احساسات او ضربه بزنید. حرفی نزنید که فردا از گفتن آن پشیمان شوید. ممکن است تفکرات و اعتقادات سیاسیتان روابط اجتماعی شما را تحت تاثیر خود قرار دهند؛ مسلما باورها و ارزش های انسان روی روابط او اثری انکارناپذیر دارند و به ویژه اگر بین شما و نزدیکانتان اختلاف نظر وجود داشته باشد این مسائل می توانند برایتان مشکل زا شوند. اگر هم بخواهید نظراتتان را مخفی کنید خودتان احساس خوبی نخواهید داشت، بهترین کار این است که در بیان نظراتتان اعتدال داشته باشید و تعصب بیجا از خود نشان ندهید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان


شرایط در اطرافتان به سرعت دارند تغییر می کنند و شما هم باید خودتان را با آنها هماهنگ کنید ولی نباید اولویت هایتان را فراموش کنید، زیرا اگر آنها را رها کنید با بی نظمی و اغتشاش کامل در کارهایتان مواجه خواهید شد. حتی اگر دچار احساس گیجی و سردرگمی شدید هم بی آن که تمرکز روی هدف و مقصدتان را از دست بدهید به حس درونیتان اعتماد کنید تا راه صحیح را به شما نشان دهد. بخت با شما یار است و حتی با چشمان بسته می توانید عملکردی جادویی داشته باشید، فقط باید پیش از هر چیزی به خودتان ایمان داشته باشید. حتما وقتی را برای رسیدن به خودتان و کسب آرامش کنار بگذارید، شما باید بیشتر مواظب خودتان باشید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر


شما در حال حاضر بسیار خلاق هستید و می توانید از سخت ترین موقعیت ها نیز برای خودتان و حتی اطرافیانتان بهترین فرصت ها را بسازید. فقط این را به یاد داشته باشید که پیش از آن که بخواهید به کمک دیگران نیز بروید به درون خودتان رجوع کرده و مسائل شخصیتان را حل کنید. احساس می کنید زمانی که برای انجام کاری دارید رو به تمام شدن است و این موضوع شما را وسوسه به این می کند که دست به ریسکی غیر ضروری بزنید. این ترس هایتان به احتمال زیاد بیهوده هستند و بهتر است احتیاط کنید تا مبادا قدمی اشتباه برداشته و از مسیر درست خارج شوید. کافی است اراده و اعتماد به نفس داشته باشید تا از پس همه کارهایتان بر بیایید.

فال هفتگی PMC متولدین دی


خانواده و دوستانتان از شما می خواهند که آنچه قلبتان به شما می گوید را دنبال کنید، ولی اگر شک و تردیدی در وجود آنها می بینید و اگر شما را به احتیاط بیشتر فرا می خوانند تنها به این دلیل است که آنها به فکر شما و خوشبختیتان هستند. معمولا این شما هستید که به دیگران می گویید که شاد باشند و زندگی را خیلی جدی نگیرند، ولی اکنون باید این موضوع را به خودتان یادآوری کنید که ما تنها یک بار زندگی می کنیم و باید قدر روزهایمان را بدانیم. در مقابله با کسانی که با انتظارات بیش از حد خود شما را آزار می دهند سرزنش کردن هیچ فایده ای نخواهد داشت و فقط باعث بحث های تکراری خواهد شد. بد نیست نگاهی هم به نقش خودتان در ایجاد این وضعیت بیندازید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


امروز کلماتی که به زبان می آورید وزن بیشتری دارند و اثرشان بیشتر از همیشه است، پس از آنها با احتیاط بیشتیری استفاده کنید. شاید دلتان نخواهد که زیاد راجع به آن که چه در ذهنتان می گذرد حرف بزنید، ولی اگر هوشمندانه رفتار کنید می توانید از وضعیت موجود به نفع خودتان استفاده کنید. جریان زندگی فعلا به نفع شما دارد پیش می رود پس تا می توانید هم برای خودتان و هم دیگران از آن بهره ببرید. وقتی فقط به فکر خودتان نباشید و منافع جمع را در نظر بگیرید همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت. برای این که رابطه عاطفیتان را همان طوری که خودتان دوست دارید پیش ببرید ذهنتان را درگیر گذشته نکنید و در زمان حال زندگی کنید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


فکر می کنید ارزش شما خیلی بیشتر از آن درآمدی است که در محل کار فعلیتان دارید به دست می آورید و در فکر این هستید که چطور می توانید در محل کارتان پیشرفت کنید و به هر ترتیبی که شده است وضعیت درآمدتان را بهبود ببخشید. خبر خوب این است که نشانه هایی که از کیهان دریافت می کنید به این معنا هستند که جاه طلبی هایتان زیاد دور از دسترس نیستند. موفقیت واقعی با داشتن صداقت با خودتان و تسلیم نشدن به خواسته های دیگران به دست می آید، به شرط آن که مسئولیت هایتان را نادیده نگیرید. شما به فکر بهتر کردن زندگی اطرافیانتان هستید، ولی آنها تا زمانی که کار قابل توجهی برایشان نکنید توجهی به شما نخواهند کرد. خودتان را قربانی نکنید.
advertising