فال روزانه پنج شنبه 29 فروردین 98

خواندنیطالع بینی

- 98/01/29
فال روزانه پنج شنبه 29 فروردین 98

فال امروز متولدین فروردین


در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف است که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

فال امروز متولدین اردیبهشت


تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.

فال امروز متولدین خرداد


آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتان می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.

فال امروز متولدین تیر


در زندگی، عشق و محبت را فراموش نکن مخصوصاً در زندگی خصوصی خود. ازدواج موفقیت آمیزی در پیش داری. با کسی که دوست داری زندگی سرشار از عشق و محبت خواهی داشت.

فال امروز متولدین مرداد


زمانه روی بد خود را به تو نشان داده است. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش، فعلا سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، عاقلانه رفتار کن، صبور باش و سعی کن خطایی نکنی.

فال امروز متولدین شهریور


درد دل کردن و رازو نیاز با خدا برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به خدا نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد میرسی و فال امروز متولدینت نیکو می‌شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان میمانی.
فال روزانه پنج شنبه 29 فروردین 98

فال امروز متولدین مهر


آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل دیده ات را با گریه به تاراج داده ای دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

فال امروز متولدین آبان


قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

فال امروز متولدین آذر


هر کس که در خانه ی او را زد ناامید بر نمی گردد. پس برای بازگشت سلامتی، دست به سوی او دراز کنید. از او بخواهید در ازای سلامتی، روح و جسم خویش را در راهش صرف کنید. خداوند هم به این حسن نیت شما از سر گناهتان خواهد گذشت. انشاالله.

فال امروز متولدین دی


مسائل کوچک را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و از زندگیت لذت ببر و به خاطر مسائل کوچک خود را آزار نده. قدری نیز عاقبت اندیش باش.

فال امروز متولدین بهمن


عشقی در دل داری که حتی مرگ هم نمیتواند ذره ای از اهمیت این عشق شما بکاهد. بخدا توکل داشته باش که هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی به دل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه ی عمر خود را وقف او مینماید. فرصت را غنیمت بدان. ان شاءالله که به خواسته ات خواهی رسید.

فال امروز متولدین اسفند


شکست تو در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد ، صعود و منجر به پیروزی نهایی است. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.
advertising