فال روزانه پنج شنبه 29 آذر 97

خواندنیطالع بینی

- 97/09/29
فال روزانه پنج شنبه 29 آذر 97

فال امروز متولدین فروردین


قصد و نيتت خوب است . در رحمت به سويت باز می‌شود از آزار مردم ترس به خود راه نده ،از آن در امان خواهی بود در هر کاری با اهل آن مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش . بخت با تو يار است.

فال امروز متولدین اردیبهشت


طالعت نيک است و نيتت بر آورده می‌شود رازت را به فردی نگو . بايد مراقب بدخواهان باشی در کارت گشايش ديده می‌شود به خداوند رحمان اميدوار باش و با توکل به او به کار و زندگيت ادامه بده. اطمينان داشته باش که روزهای خوب در راه خواهی داشت .

فال امروز متولدین خرداد


طالعت روشن است. تشويش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چيزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و يا انجام معامله ای داری ، آن را انجام بده برايت سودبخش است.

فال امروز متولدین تیر


ايمانت را قوی کن آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن . به زودی کارهايت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان میباشی به خداوند توکل کن.

فال امروز متولدین مرداد


به آنچه نيت کرده ای می‌رسی اما بايد منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن ، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است . به زودی يک خبر خوشحال کننده به تو می‌رسد که تغييراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

فال امروز متولدین شهریور


آينده ی خوبی در انتظار توست اگر کمی همت کنی ، زندگی خوبی خواهی داشت راه موفقيت برای تو باز است اگر نياز به کمک و يا حمايت فردی پيدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت ترفند بد خواهانرا پشت سر ميگذاری و به مراد و خواسته ات ميرسی .در همه ی امور به خدا توکل کن.

فال امروز متولدین مهر


طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشايش در رزق و روزی برای توست اگر قصد سفر داری ،يا قصد جابجایی و نقل مکان داری و يا قصد داری تغيير شغل بدهی به آن ها عمل کن ، به نفع تو خواهد بود غيبت ديگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه را خداوند مصلحت ميداند برای تو پيش بيايد.

فال امروز متولدین آبان


نيت خوبی کرده ای طالعت با تو يار است و به توفيق و نشاط می‌رسی . شکر خدا را در همه وقت به جا بياور. اگر قصد ازدواج و يا معامله ای داری و يا قصد شراکت و سرمايه گذاری داری بخت با تو يار است ، به شرط آنکه خود نيز همت کنی. اگر با کسی در گير میباشی عاقبت به نفع تو خاتمه می يابد.
فال روزانه پنج شنبه 29 آذر 97

فال امروز متولدین آذر


طالعت خوب نخواهد بود اما به زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خودخواهی رسيد از چيزی نگران میباشی به زودی نگرانیت بر طرف می‌شود.فردی در فکر حيله و صدمه زدن به شماست به خداوند توکل کن تا حيله اش برطرف شود رازت را به هر فردی نگو.

فال امروز متولدین دی


طالع خوبی داری. اين روزها آرزويت برآورده می‌شود خبر خوشی دريافت ميکنی وبه شادی و نشاط ميرسی زنی بلند قد و باريک اندام و گندمگون با تو خصومت ميکند مراقب خودت باش. از پول و در آمد حرام پرهيز کن آينده ی خوبی در پيش داری. با دوستان و آشنايان به نيکی رفتار کن اگر قصد ازدواج يا معامله ای داری به آن عمل کن با موفقيت همراه خواهد بود.

فال امروز متولدین بهمن


اين نيت که کردی خوب نخواهد بود. زندگی بر تو تلخ خواهد شد.برای رفع اين حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به فردی دلگرم و از خيال او بيرون نمی آیی از او بگذر، خداوند خوبتر از آن نصيب تو خواهد کرد . در کارها صبور باش. آينده ی روشنی داری و از همه ی غصه ها دور مي شوي. اگر قصد سفر يا معامله ای داري انجام بده از آن نفع خواهی برد.

فال امروز متولدین اسفند


روزهای خوبی در پيش داری. نااميد نباش. از کسی جز خدا ياری نخواه و از رحمت حق غافل نباش افکار و نيات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد. و گشايشی در کارت ايجاد شود. از از افراد بد دوری کن غيبت نکن هدف يا کاری را که داری دنبال کن تا به توفيق برسی. انشاءالله .
advertising