فال روزانه شنبه 6 بهمن 97

خواندنیطالع بینی

- 97/11/06
فال روزانه شنبه 6 بهمن 97

فال امروز متولدین فروردین


در راهی که قدم نهاده‌ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می‌کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می‌شود و همگان برای این وصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.

فال امروز متولدین اردیبهشت


رسیدن خبر خوش نزدیک است که نوید فتح و خوشبختی می دهد. از حریفان و رقیبان نترس. خداوند فتنه ی آنها را خنثی می کند. بخت با توست، اطرافیانت تکیه گاه محکمی برای تو خواهند بود. به جای غرور وقار داشته باش.

فال امروز متولدین خرداد


پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.

فال امروز متولدین تیر


وقتی کاری از دست خودت بر می آید چه نیازی به کمک دیگران داری به همت و پشتکار خود متکی باش و هرگز اظهار ناتوانی نکن.

فال امروز متولدین مرداد


گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد.

فال امروز متولدین شهریور


اگر چیزی را می خواهی باید برای آن تلاش کنی. در عشق ثابت قدم باش و دوست را کسی مپندار که تو را تحسین می‌کند. به نصیحت بزرگان توجه داشته باش تا به سعادت برسی. در کارهایت زیاد دست به دست مکن.
فال روزانه شنبه 6 بهمن 97

فال امروز متولدین مهر


آنقدر مقصود و هدف برایت مهم است که حاضری همه چه داری برای بدست آوردن آن بدهی . دوستانت در اطرافت هستند و به یاری تو خواهند آمد. به زودی به هدف خود رسیده و دشمنانت ناکام می‌شوند.

فال امروز متولدین آبان


شما فردی صادق و نیک‌سرشت هستید و ظاهر و باطن شما یکی است. در وادی پر خطر عشق سرگردان هستید؛ اما به خاطر قلب پاک و نیت خالصی که دارید، خداوند یاریتان خواهد کرد تا از مشکلات و گزند دشمنان در امان باشید.

فال امروز متولدین آذر


نا امید مباش. بالاخره شما هم در مسیر موفقیت و کامیابی قدم خواهی زد اما باید سعی و تلاش خود را بیشتر کرده و اجازه ندهید که ناامیدی در شما راه پیدا کند.

فال امروز متولدین دی


فکر می کنی کسی حرفت را نمی‌شنود، از مشکلت خبر ندارد و تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد. اما باز هم رحمت الهی شامل حالت خواهدشد و با تأمل در امور ، آینده‌نگری و مشورت با افراد با تجربه ، مشکلات و سختی‌ها را پشت‌سر خواهی گذاشت.

فال امروز متولدین بهمن


خوشحال باش که به مراد دل می‌رسی و کار و صنعت تو بالا می‌گیرد و زبانزد همه‌ی مردم می‌شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی بکنی. مواظب آدم های شیطان‌صفت باش که می‌خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. دنیا فانی و زودگذر است سعی کن از تک تک لحظات عمرت نهایت استفاده را ببری.

فال امروز متولدین اسفند


در همه حال تعادل را حفظ کنید. زیاده روی در هر کاری به شما بلا می‌رساند. اگر می‌خواهید عهد و پیمان بین شما از بین نرود حد خود را حفظ کنید. در هر حال از خداوند کمک بطلبید. از دست بنده ی خدا کاری ساخته نیست.
advertising