فال روزانه یکشنبه 19 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/19
فال روزانه یکشنبه 19 اسفند 97

فال امروز متولدین فروردین


جایی برای افسوس خوردن نيست. اشك ريختن برای چيزهايي كه از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی كن از فرصت‌های آينده استفاده كنی تا موفق شوی.

فال امروز متولدین اردیبهشت


ممكن است در اين وادی دچار ناكامی شوی و مدتها اين حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم كند اما به خاطر داشته باش كه زندگی همچنان ادامه دارد و دنيا از حركت نمی‌ايستد. پس با اميد سرت را به كارهایی كه دوست داری مشغول كن.

فال امروز متولدین خرداد


سوء تفاهم كوچكی به وجود آمده كه به زودی برطرف می‌شود. نبايد از تصميم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و ديگران هم به زودی خواهند فهميد.

فال امروز متولدین تیر


نبايد توقع كار خارق‌العاده‌ای از او كه فردی عادی است، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و با كسی در مورد احساساتت صحبت نكنی چون هنوز خيلی زود است.

فال امروز متولدین مرداد


فردی را دوست داری بدون اينكه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌كنی ای كاش او هم همين احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌كرد. اين آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.

فال امروز متولدین شهریور


در مورد فردی زياد فكر می‌كنی. گرچه تنها ديدارهای كوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آن را خيلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خيال‌پردازی برداری چون اين روش برای تقويت قوه تخيل خوب است اما در پايان سودی ندارد.
فال روزانه یکشنبه 19 اسفند 97

فال امروز متولدین مهر


احساس می‌كنی اگر كسی به تو توجه كند ديگر خوشبخت‌ترين خواهی بود. اما چنين نيست. خوشبختی در نگاه توست نه آن كسی كه بدان می‌نگری. اشياء و اشخاص اطراف ما تغيير می‌كنند.

فال امروز متولدین آبان


كمی استراحت كن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چيز را نمی‌توان براساس سود و زيان محاسبه كرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد كه مهمتر است.

فال امروز متولدین آذر


به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با يكی از دوستان نه تنها بهبود نيافته كه روز به روز بدتر می‌شود و همين اثر منفی بر تو گذاشته است. بايد كاری كرد كه روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.

فال امروز متولدین دی


بيهوده ادای عشاق سينه چاك و يا فيلسوفان سرگشته را درنياور! چون اين افكار و احساسات قابل كنترل است و تو می‌توانی خود را با شرايط زندگی كاملا هماهنگ سازی.

فال امروز متولدین بهمن


از طرف كسی برای تو پيغام يا نامه‌ای می‌رسد كه تو فكرش را هم نمی‌كردی. تو آنقدر درگير مسائلت هستی كه متوجه پيرامون خود نمی‌شوی و بعضاً، كسانی كه دوستت دارند را نمي‌بيني. اين اتفاق بايد تو را نسبت به آينده اميدوار كند.

فال امروز متولدین اسفند


تو در بين اطرافیانت محبوب هستی. اين مساله‌ای آشكار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همين محبوبيت، حسادت‌هایی را برمی‌انگيزد. پس بايد مراقب باشی.
advertising