فال شبانه شنبه 4 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/04
فال شبانه شنبه 4 اسفند 97

فال امشب متولدین فروردین


به جای اينكه آسمان و ريسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعيت‌ها روبرو شوی و از اطرافيان و دوستانت شناخت دقيق‌تری داشته باشی.

فال امشب متولدین اردیبهشت


تاكيد و پافشاری تو در بعضی از كارها زيان‌آور است. در زندگی بايد انعطاف داشت و خونسرد بود. بايد اجازه بدهی تا زمينه‌های لازم برای مسائلی كه ذهنت را مشغول كرده، آماده شود.

فال امشب متولدین خرداد


بهتر است به جای پرداختن به روياهای زيبا اما غيرممكن به واقعيت‌های موجود توجه كنی. درست است كه اين واقعيات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پيروزی‌ات را از همين واقعيت‌ها می‌يابی.

فال امشب متولدین تیر


بی‌ملاحظه به ديگران اعتماد می‌كنی. شايد اين كار نشانه حسن نيت تو باشد. اما بايد مراقب بود كه ديگران از اين رفتار سوء استفاده نكنند. چون همه نيت خوبی ندارند.

فال امشب متولدین مرداد


در شرايط تازه‌ای قرار می‌گيری كه بايد دست به انتخاب جديدی بزنی. هميشه عاقبت كار را در نظر بگير و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌كنی.

فال امشب متولدین شهریور


به اين سرگردانی بايد پايان داد. راه و هدفت را مشخص كن. در اينصورت تكليف تو با ديگران و تكليف ديگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفيت سروسامان می‌گيرد.
فال شبانه شنبه 4 اسفند 97

فال امشب متولدین مهر


نبايد وقت گرانبهای خود را به مسائل بيهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با كسی كه ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. بايد به فكر تغيير اين اوضاع باشی و با كسی معاشرت كنی كه قدر تو را بداند.

فال امشب متولدین آبان


در شرايطی قرار گرفتی كه تحت نظر هستی. هر كاری كه بكنی، فوراً به چشم می‌آيد و ديده می‌شود. بايد مراقب رفتار و كردارت باشی و خطایی مرتكب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

فال امشب متولدین آذر


به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای اين موضوع نمی‌توان كاری كرد. بايد منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فكر چاره كنی.

فال امشب متولدین دی


اتفاقاتی می‌افتد كه تو را دوباره تو را اميدوار و خوش‌بين خواهد كرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نبايد خود را به روياهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اكنون بايد شروع كرد و غم فرداها را نخورد.

فال امشب متولدین بهمن


تخيلات مثل ريسمان درازی است كه هر چه می‌كشی پايانی ندارد. خود را از اين تخيلات رها كن و واقع‌بين باش. كسی را كه دوست داری، دچار توهم نكن. با او شفاف و روراست باش.

فال امشب متولدین اسفند


كسی كه برعكس جريان حركت می‌كند بايد عواقب آنرا نيز پذيرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و اين آزادی به راحتی بدست نمی‌آيد.
advertising